Gjest elskeren Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Jeg er av typen som har hvert igjennom noen forhold. Sexen har ikke vært lik i noen av forholdene. Før hadde jeg sex noen ganger i uka og det var fort gjort men "skåring" for oss begge. men det var noe kjedelig over det. Jeg ville ikke eksperimentere eller gjøre noe mer utav det. Noe som hun sikkert hadde elsket.. Nå er jeg i et forhold der jeg har sex nesten hver dag og vi holder på i lang tid.. Kanskje 2 timer på det lengste.. Vi elsker det. Og vi er ikke nyforelsket heller. Har vært sammen siden januar 2007. Ofte ser jeg tråder her inne der det fokuseres på at han er for rask, hun er for sen eller andre problemer. Utifra hva? Hvem bestemmer hva som er riktig? Jeg trodde jeg viste hva sex var i mange år... Boy was i wrong...!! Hva sier dere andre som har litt refleksjon på dette området?
MonicaR Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Jeg opplever akkurat det samme som deg, faktisk.. Og GJETT om det er deilig! Han jeg har vært sammen med i snart et år nå tenner meg noe sinnsykt - og omtrent bare ved at jeg ser på ham, kjenner lukten osv.. Vi holder også på daglig - og LENGE - og jeg har ALDRI i mitt liv hatt bedre sex, hatt mer lyst på sex, eller hatt en bedre partner. Timene ryker fort til... Jeg tror ikke denne formen for kjemi er noe som "dukker opp" så ofte... Har hatt noen kjærester, vært samboer med en og gift med en... Men ALDRI har jeg hatt denne kjemien som jeg har med kjæresten nå... DRØMMELAND!
kristian82 Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Jeg er av typen som har hvert igjennom noen forhold. Sexen har ikke vært lik i noen av forholdene. Før hadde jeg sex noen ganger i uka og det var fort gjort men "skåring" for oss begge. men det var noe kjedelig over det. Jeg ville ikke eksperimentere eller gjøre noe mer utav det. Noe som hun sikkert hadde elsket.. Nå er jeg i et forhold der jeg har sex nesten hver dag og vi holder på i lang tid.. Kanskje 2 timer på det lengste.. Vi elsker det. Og vi er ikke nyforelsket heller. Har vært sammen siden januar 2007. Ofte ser jeg tråder her inne der det fokuseres på at han er for rask, hun er for sen eller andre problemer. Utifra hva? Hvem bestemmer hva som er riktig? Jeg trodde jeg viste hva sex var i mange år... Boy was i wrong...!! Hva sier dere andre som har litt refleksjon på dette området? Riktig sex må vel være det de 2 personene som har sexen føler er rett/bra for dem. Har de sex 3 dager i uka og er storfornøyd med det, er det vel helt likegyldig om et annet par har sex 13 ganger i uka. Blir jo litt samme som å spørre hva som er riktig å ha på brødskiva hehe
Gjest elskeren Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 Det jeg mener er at to mennesker som møtes har vel skjelden helt samme preferanser hva sex gjelder... Mange her virker veldig opptatt av når noen kommer..Og at når de selv kommer er riktig.. Ikke for det har selv vært i samme situasjon og tilpasset meg veldig uten at jeg så på det som et problem.. Det er jo umulig å gå lei hvis man ungår rutinen og finner på noe nytt.. Elskeren.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå