Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på å bruke embossing teknikk på invitasjonene i bryllupet til meg og min kjære:) Har aldri prøvd det før da. Derfor må jeg få kjøpt meg en varmepistol til dette...

Lurer da på om noen har greie på hvor mye jeg burde legge i dette?

Har funnet en til 198 på bikuben: marvey

og en til 298 på panduro: panduro

Jeg har allerede tenkt å bestille en del fra bikuben og gidder ikke betale frakt for den fra panduro + at den er litt dyrere visst det egentlig ikke spiller noen rolle hvilken jeg har...

Håper noen har litt greie på det;)

Videoannonse
Annonse
Gjest scrapper
Skrevet

Du kan fint bestille den på Bikuben, den er veldig vanlig å bruke. Prisforskjellen kommer nok litt pga forskjellig merke, men mest pga at Panduro stort sett er dyre og Bikuben rimeligere :) Jeg anbefaler helt klart Bikuben, flott service og gode produkter til en rimelig penge siden de er ledende på kort og scrapbookutstyr.

Gjest Også scrapper
Skrevet

Jeg vil bare advare litt mot Bikuben. Har dessverre fått gamle produkter(stempelputer, stempler, tusjer mm.) fra dem mer enn én gang. De er ikke ledende i Norge på scrapbooking, men kanskje på stempling. Problemet er at varene blir for gamle i hyllene der, og støvete innpakninger og inntørkede stempelputer har dratt ryktet til denne butikken nedover. Hyllene er stappfulle av gamle varer, ark som kom for 6 år siden for eksempel. Ved siden av til tider elendig kundeservice. Det er mange som bor i butikkens nærhet som ikke setter sine ben der, for å si det slik. Jeg vil heller anbefale Panduro, eller en av de virkelig gode scrappebutikkene som finnes. For eksempel hobbyhimmelen, papirloftet, papirgleder. Mange gode! Og mange har gratis porto over et visst beløp. Stor fordel!

Skrevet

Takk til dere begge:) tror jeg satser på å kjøpe den varmepistolen fra bikuben. SKal kjøpe noen spesielle stempler, så da må jeg nesten kjøpe de der, men regner med det går bra. Finner jeg ut at stempelputen ikke duger bestiller jeg heller bare en annen plass neste gang:) De hadde veldig godt utvalg i ark, så tror jeg slenger med noen av disse bare for å se om noen an passe til å bruke i invitasjonene, er verdt et forsøk siden jeg ville spart en del på dette! Men takk for advarselen!! da skal jeg være ekstra kritisk når jeg får det jeg har bestilt;)

Skrevet

Clas Ohlson selger varmluftpistoler fra såvidt over hundrelappen. Mindre ventetid over disk, om du bor nær en slik. Andre typiske billigverktøysbutikker som mekk og biltema har også ofte slike til rundt hundringsen.

Skrevet

Og antagelig enkleste metoden - spar pengene og bruk brødristeren isteden :)

Jeg har embossa i flere år, har ikke embossingpistol, bare bruker brødristeren. :)

Skrevet

haha!! nei den var ikke dum nei! Men nå har jeg allerede kjøpt så får håpe det blir vellykka:)

Skrevet

Kan vanskelig se at du taper noe på å kjøpe varmluftpisol uansett. De kan jo brukes til så uendelig mye annet også. Fjerne maling, varme opp igjen en vaffelplate, smelte is, etc.. :)

Skrevet

Haha!! Det har jeg aldri tenkt på:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...