angeleyes Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Klokke synes jeg var en god ide. Ellers kan du jo gi ham en reise eller en annen form for opplevelse. Det er romantisk og dere får minner dere deler sammen.
Go'jenten Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2009 Ja, forsåvidt en veldig god idè. Han har sett på forskjellige klokker lenge nå, men så kommer da usikkerheten igjen. Han har nemlig ikke kjøpt noen klokkeE fordi han ikke har funnet akkurat den han vil ha, har sett på mange når jeg har vært med, men ja.. En opplevelse ville vært det ideelle, men jeg vrir hjernen for å finne ut hva det kan være.. Han er ikke så glad i konserter, så kanskje komiker ellernoe.. hmm.. Veldig takknemlig for fler innspill!
yoga Skrevet 16. juni 2009 #5 Skrevet 16. juni 2009 Klokke, solbriller, belte, parfyme etc er jo alltid gode gaver. Men du kan jo sjekke billettservice.no om det er noen aktuelle show du kan kjøpe billetter til?
DDuck Skrevet 16. juni 2009 #6 Skrevet 16. juni 2009 Weekend tur til paris/roma/london? Noe stæsj til bilen?
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2009 #7 Skrevet 16. juni 2009 Noen forslag : stilig sengesett med motiv av båter f.eks (er han intr. i seilbåter f.eks så noe i maritime farger), en historisk roman (hvis han liker å lese da), en film dere kan kose dere med evt. filmer/serier han samler på, et par stilige boxershorts, fin pysjamasbukse, tøff t-skjorte med f.eks bilmotiv eller noe annet guttete på, shorts, innrammet bilde av dere to sammen eller av deg alene i en fin ramme, ut og spise sammen, en tur på kino, spasere en tur på stranden om kvelden, gode dusjprodukter etc. Dette er noe av det jeg kom på i farten.
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2009 #8 Skrevet 16. juni 2009 Kom på en ting til hvis han er sportlig av seg, så kanskje noe sportutstyr kunne være noe?
Go'jenten Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 16. juni 2009 Åh, tusen takk for flere gode innspill Tar gjerne i mot flere
mimifin72 Skrevet 16. juni 2009 #11 Skrevet 16. juni 2009 Jeg bestilte en reise til bursdagen til kjæresten min. Kjenner en som kjøpte billetter til fotballkamp i Barcelona og lurte typen de skulle bare en tur til Elverum eller noe sånt, så kjørte hun til Gardermoen
Go'jenten Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #12 Skrevet 16. juni 2009 Åå, det er et så utrolig godt forslag. Jeg skulle bare ønske jeg hadde økonomi til noe sånt. Jeg som student har ingenting å tilby i forhold til penger, han er i full fast jobb med godt betalt.. Haha.
Go'jenten Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #13 Skrevet 14. juli 2009 (endret) - Endret 7. juni 2010 av Go'jenten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå