Gjest tiki Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Hei! Jeg må bare høre med noen andre om dette. Jeg har nå hatt grusomme smerter (akkurat som når jeg har mens) i en uke ca. Jeg våknet brått opp i natt pgr av smertene...kjempe vondt i magen og var veldi kvalm. Det er akkurat slik jeg har det den første dagen av mensen, men nå er det 3-4 dager siden jeg var akkurat ferdi med den. Noen som vet hva som skjer? :/ *frustrert*
Gjest Erik Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Hei! Jeg må bare høre med noen andre om dette. Jeg har nå hatt grusomme smerter (akkurat som når jeg har mens) i en uke ca. Jeg våknet brått opp i natt pgr av smertene...kjempe vondt i magen og var veldi kvalm. Det er akkurat slik jeg har det den første dagen av mensen, men nå er det 3-4 dager siden jeg var akkurat ferdi med den. Noen som vet hva som skjer? :/ *frustrert* Cyster i underlivet kan noen ganger gi slike smerter. Dette er en ufarlig, men ofte smertefull tilstand. Det finnes behandling å få, så jeg ville tatt en tur til legen angående dette. En uke med smerter er ganske lenge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå