Gå til innhold

Røya skal bli grisesterk!

Sekretæren

Anbefalte innlegg

God bedring, kjipt å være syk..! :klemmer:

Har du fått noe mer info om kvinnekonseptet til Eirik forresten?

Takk for det :)

Joda, jeg har sniktittet på første fasen, og det virker veldig ålreit for damer som vil tenke pre-hab da det fokuseres på hofte/kne/skulder-problematikk før det dukker opp. Typisk for jenter er f.eks bekkentilt i forbindelse med markløft, eller at kneet faller innover. Her er artikkelen, men den har du kanskje lest? http://sandvikstraining.com/kvinner-kan-da...tyrke-som-menn/

Konseptet er i hvertfall noe han har laget i forbindelse med disse problemstillingene :)

Skal selv til en evaluering, da dette bekkenet tilter litt, og jeg stadig vekk går ned i vekter for å se nøyaktig hvor knærne faller innover. Jeg vil ikke få beskjed om å ikke kjøre bøy på en stund.. det nekter jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Typisk for jenter er f.eks bekkentilt i forbindelse med markløft, eller at kneet faller innover.

Ja, det med kneet har jeg erfart selv ;)

Får lese litt mer i artikkelen. Problemet mitt er at det er så mange spennende styrke-program og jeg helst skal prioritere kondisjon nå (og oppkjøring til ski-sesongen) :fnise:

Endret av Fru Fomle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trente for første gang på ei uke i dag, og det føltes BRA!!! Spiste som en hest i helga, tror kroppen forberedte seg på noen tunge løft :sjarmor:

Fører inn loggen i morgen, nå skal jeg pakke sekken for en overkroppsøkt i morgen, og så gå og legge meg! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte på deg da jeg plukket fram 2-kilosvekter på treninga her om dagen. Vet vi ikke trener det samme, men tenkte da at du er veldig mye sterkere enn meg. :lol:

Håper du får en fin helg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring :)

Takk! :) Begynner å komme seg, det går an å trene med snørrete nese, har jeg funnet ut ;)

Tjoho :vinke: Har du blitt noe sterkere?

Tjoho til deg og!! :vinke: Blir sterkere og sterkere for hver dag!! :hug:

Tenkte på deg da jeg plukket fram 2-kilosvekter på treninga her om dagen. Vet vi ikke trener det samme, men tenkte da at du er veldig mye sterkere enn meg. :lol:

Håper du får en fin helg. :klem:

:ler: Når noen tenker på meg mens de holder i jern, da kan jeg dø lykkelig!

Søta! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener, altså :Nikke: Men har liten logge-motivasjon! Skal jobbe i helga, og da sitter jeg vel på nett og koser meg med treningsteorien min, så skal ikke se bort i fra at det kommer noen oppdateringer da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Jeg trener, altså :Nikke: Men har liten logge-motivasjon! Skal jobbe i helga, og da sitter jeg vel på nett og koser meg med treningsteorien min, så skal ikke se bort i fra at det kommer noen oppdateringer da ;)

Det er lov å miste loggemotivasjonen altså ;) Og vet du hva, hvis det er noe jeg er så er det IKKE I TVIL om at du trener!

Håper du får en strålende helg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, jeg har det fint :)

--------------------------------

Her er dagens logg:

Fase 4, uke 4, dag 1

A1: Knebøy

40 kg, 3 reps

45 kg, 2 sett, 3 reps

A2: Birddog regresjon

3 sett, 3 per bein

B1: Rumenske markløft

45 kg, 3 sett 8 reps

B2: Liggende hofteabduksjon

4 sett, 12 reps

C1: Ettbens markløft

10+10 kg, 3 sett, 12 reps

C2: Landmines

EZ-stang 12,5 kg + 10 kilos vektskive, 3 sett, 9 per side

Trente det jeg skulle hele forrige uke, men orket ikke logge. Gidder ikke skrive det opp, det er bare gjentagelser av hva jeg har gjort hittil! ;)

Gleder meg til å få nytt program snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Snaaaart nytt program, STS STS STS jeg skal følge med og lære masse og heie (og håpe at jeg klarer å bli sterkere hihi). :Hehe:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Snaaaart nytt program, STS STS STS jeg skal følge med og lære masse og heie (og håpe at jeg klarer å bli sterkere hihi). :Hehe:

:hug:

Du er fremdeles sterkere enn meg, men jeg skal ta deg igjen!! :sjarmor:

Jeg gleder meg til du får stang i kjelleren!! :nigo: Da kan du bli like støl som meg... :lur:

Jeg gleder meg jeg og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga visse omstendigheter, jobb +++, så blir det bare 2 styrkeøkter denne uka. Det er fryktelig irriterende, men er så sliten at det er like greit. Nå er det jobbings, og nesten trening er på lørdag. Søndag blir det tur til mine foreldre, så det blir lite trening da og. Skal ta litt chins, pushups og bar roll out i morgen etter at jeg har stått opp. Digg med egen chinning bar!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Digg med egen chinning bar!! :nigo:

Kanskje du har sagt det før, men hvor har du kjøpt din? :) Misa har nemlig kjøpt en hun også, og jeg vurderer å svi av litt penger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du har sagt det før, men hvor har du kjøpt din? :) Misa har nemlig kjøpt en hun også, og jeg vurderer å svi av litt penger..

På XXL, etter tips fra misa! :) Og du trenger ikke svi så mye penger en gang! Den kostet under 200 spenn! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...