Sekretæren Skrevet 26. september 2009 Forfatter #421 Del Skrevet 26. september 2009 Håper du har en fin helg, Shorty. Innom og ønsker god helg til den grisesterke Takk, jenter! Håper dere får en suuuper helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 26. september 2009 Forfatter #422 Del Skrevet 26. september 2009 Dagens økt var digg, egentlig bare koseøvelser hele veien!! Fase 4, uke 1, dag 3: A1: Knebøy - explode - 50% tempo 40 kg, 2 reps 50 kg, 6 sett, 2 reps Usikker på dette med 50% tempo, dette synes jeg er veldig vanskelig å vurdere. Men jeg innbilder meg at det ble for lite eksplosivt, og kommer til å gå ned i vekt neste gang. A2: Ettbens glute bridge 4 sett, 10 reps B1: Markløft - explode - 60% tempo 60 kg, 6 sett, 1 rep Samme problemstilling som på bøy, og samme løsning B2: Sideplanke 4 sett, 30 sek Hehe, etter alle de brutale coreøvelsene jeg har hatt de siste ukene, var dette skikkelig piece of cake i forhold til hva det var før C: Utfall bakover m stang 20 kg, 3 sett, 12 reps Første gang på mange uker at jeg har utført en utfall-øvelse uten å stå på en step, og nå var det bare irriterende. Jeg ville gå dypere enn jeg kunne for å si det sånn, og det førte til at jeg kræsjet kneet i gulvet flere ganger Neste gang blir det step! D: Planke 1 sett, 60 sek LETT!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 26. september 2009 #423 Del Skrevet 26. september 2009 Så herlig med digg koseøkt. Vi droppet helgetreningen vi, og koser oss hjemme med mammas mat. Har nettopp fått servert hvalbiff med kantareller, hjemmelaget bearnaise, brunsaus, poteter fra gården og møre blomkålbuketter, og en knallgod Amarone-vin til! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 26. september 2009 Forfatter #424 Del Skrevet 26. september 2009 Så herlig med digg koseøkt. Vi droppet helgetreningen vi, og koser oss hjemme med mammas mat. Har nettopp fått servert hvalbiff med kantareller, hjemmelaget bearnaise, brunsaus, poteter fra gården og møre blomkålbuketter, og en knallgod Amarone-vin til! -misa Det hørtes bare helt nydelig ut!! Mammas mat er best!! I hele verden!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 26. september 2009 #425 Del Skrevet 26. september 2009 Det hørtes bare helt nydelig ut!! Mammas mat er best!! I hele verden!!!! Ja jeg vet! Er så utrolig takknemlig for å ha en mamma som kan lage de herligste retter, og vi får alltid full oppvarting når vi kommer hjem. Kan ligge med beina på sofaen og få servert mat og drikke. Huff, nå fikk jeg litt dårlig samvittighet. :gjeiper: Men mamma sier nå at vi er så sjeldent hjemme, hi hi! Jeg passer godt på mammaen da! Og pappa er ikke så verst han heller, må ikke glemme det. Hva gjør du ellers i helgen da? -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 26. september 2009 Forfatter #426 Del Skrevet 26. september 2009 Ja jeg vet! Er så utrolig takknemlig for å ha en mamma som kan lage de herligste retter, og vi får alltid full oppvarting når vi kommer hjem. Kan ligge med beina på sofaen og få servert mat og drikke. Huff, nå fikk jeg litt dårlig samvittighet. :gjeiper: Men mamma sier nå at vi er så sjeldent hjemme, hi hi! Jeg passer godt på mammaen da! Og pappa er ikke så verst han heller, må ikke glemme det. Hva gjør du ellers i helgen da? -misa Sånn er det når vi kommer hjem og! (Jeg kaller det fremdeles hjem) Tror det er det beste mamma vet, å skjemme oss bort når vi først kommer. Er sjeleglad for at det er hjemme-hos-mine-foreldre-jul i år Hmm... helga mi er ikke så spennende. Den bærer mer preg av husarbeid og slike ting. Jeg bestilte en container som kom i går, i løpet av helgen skal den fylles med skrap, så blir den hentet på mandag. Nå skal jeg snart støvsuge vaske gulvet og så blir det en litt enkel middag, tenker jeg Litt av en lørdagskveld Motivasjon: Frigjøre masse plass og rom i kjelleren, slik at jeg kan bygge eget treningsrom!! Jeg har laks i fryseren. Lager noe digg der, jeg Det er jeg flink til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 26. september 2009 #427 Del Skrevet 26. september 2009 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nå blir jeg grisemisunnelig! Eget treningsrom? I Oslo?? Vi drømmer om hus nå. :rødme: Og vi skal ha egen tv-stue/hjemmekinorom, og selvfølgelig treningsrom. Gleeeeder meg til den dagen kommer. I mellomtiden har jeg godt selskap av lucy, Enigma og Purple på treningssenteret. Masse prottiser i laks vettu! Jeg laget noe veldig enkelt og veldig godt i forrige uke: Kok opp en pose Lofotens fiskesuppe med 1,5 dl mindre væske. Legg 1/2 pose frosne aspargesbønner og 1/2 pose frosne selskapserter i vann til de har tint, sil og ha de over i ildfast form sammen med gulrotskiver og løkbåter. Hell over fiskesuppen. Legg laksefilet i skiver over og bak i ovnen til fisken er gjennomstekt. Dryss ost over på slutten og fres opp med grillelement. Servér med fullkornsris. Nam! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 26. september 2009 Forfatter #428 Del Skrevet 26. september 2009 Litt utenfor Oslo Ovnsbak laks i alle forskjellige slags varianter er bare helt nydelig. Og alt passer! Like anvendelig og lett å tilberede som hva som helst annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 26. september 2009 Forfatter #429 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg har forresten tatt min første dose med kreatin. Jeg fikk den for lenge siden, men siden jeg ble syk, har jeg utsatt starten, og deretter glemte jeg det. Tar den forsiktige starten, som Bolledeig gjorde, og det har gått fint. Skal nå prøve å ta 10 gram, i steden for 5, så får vi se om jeg tåler å ta full dose i starten likevel. Magen er i utgangspunktet litt sær, så jeg prøver å behandle den pent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 27. september 2009 #430 Del Skrevet 27. september 2009 Spennende med kreatinen! Føler du at du har stagnert slik at du kommer til å merke om det har noen effekt? Jeg tenker å vente til det punktet, og så prøve meg frem. Har snakket litt med misa og C om det, så kommer nok til å ta tilskudd etter hvert.. kanskje.. Godt at du endelig kommer noen skritt nærmere treningsrommet ditt! Du vet du må ha inntreningsfest? Jeg kommer jeg altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 27. september 2009 Forfatter #431 Del Skrevet 27. september 2009 Ja, jeg følte at jeg hadde stagnert litt, helt til jeg plutselig løftet 40 i benk. Men da hadde jeg allerede kjøpt det Alt går i bølgedaler hele tiden, jeg hadde sikkert ikke stagnert, men sto stille et øyeblikk. Formen går jo opp og ned. Så nå begynte jeg likevel av ren nysgjerrighet. Hvordan virker det på meg, lissom! Jeg har snakket lenge om det treningsrommet, men nå skal det endelig bli noe av! Men ting skal pusses litt opp først, det skal jo være levelig der nede og, skal slippe å fryse ihjel på vinteren. Inntreningsfest skal bli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 27. september 2009 #432 Del Skrevet 27. september 2009 Inntreningsfest, fantastisk Jeg vil også være med! Så kan jeg spike prottisshakene deres og kile under armene når dere ligger i benken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 27. september 2009 Forfatter #433 Del Skrevet 27. september 2009 Inntreningsfest, fantastisk Jeg vil også være med! Så kan jeg spike prottisshakene deres og kile under armene når dere ligger i benken Du er selvsagt velkommen!! Men egentlig håper jeg dere får papirene deres før den tid Men det for din skyld, for det hadde vært hyggelig med litt spika prottisshake :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 27. september 2009 Forfatter #434 Del Skrevet 27. september 2009 SÅÅ sterk skal jeg bli!! Da må jeg spise mer mat!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 27. september 2009 #435 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg har forresten tatt min første dose med kreatin. Jeg fikk den for lenge siden, men siden jeg ble syk, har jeg utsatt starten, og deretter glemte jeg det. Tar den forsiktige starten, som Bolledeig gjorde, og det har gått fint. Skal nå prøve å ta 10 gram, i steden for 5, så får vi se om jeg tåler å ta full dose i starten likevel. Magen er i utgangspunktet litt sær, så jeg prøver å behandle den pent Oooooooo så spennende, vi må få full oppdatering på progresjonen! Spent på om det funker for deg. Har tenkt lenge på å prøve selv, men skal drøye til jeg stagnerer hvertfall. Men har en boks klar da. Godt at du endelig kommer noen skritt nærmere treningsrommet ditt! Du vet du må ha inntreningsfest? Jeg kommer jeg altså!! Hahaha, inntreningsfest faktisk. Inntreningsfest, fantastisk Jeg vil også være med! Så kan jeg spike prottisshakene deres og kile under armene når dere ligger i benken Jeg vil ikke bli kilt, er jo redd for puppa mine i benken vettu! Men spiket prottisshake går an! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 28. september 2009 #436 Del Skrevet 28. september 2009 SÅÅ sterk skal jeg bli!! Da må jeg spise mer mat!! MASSER av mat!! Jeg tenker å bli så sterk som Tutta Kristine jeg, også vil jeg spy på scenen. Ja det blir saker.. Jeg vil ikke bli kilt, er jo redd for puppa mine i benken vettu! RETT I TITSA!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 28. september 2009 #437 Del Skrevet 28. september 2009 Du er selvsagt velkommen!! Men egentlig håper jeg dere får papirene deres før den tid Men det for din skyld, for det hadde vært hyggelig med litt spika prottisshake :gjeiper: Herlig! Nå driver jeg nemlig med omvendt psykologi. Det er så masse jeg har på forhånd sagt at "nei, jeg kan sikkert ikke være med på" til ting som har kommet og gått, så nå skal jeg si ja til alt! Drømte forresten om den festen i natt, det må være et tegn! Strene tidrammer, det var trening fra 16-19, kl 19-21 stod sprit på programmet, og etter kl 21 var det kaffe. Du hadde et stort, ganske slitent treningsapparat og festen foregikk rundt det, for det meste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 28. september 2009 #438 Del Skrevet 28. september 2009 Drømte forresten om den festen i natt, det må være et tegn! Strene tidrammer, det var trening fra 16-19, kl 19-21 stod sprit på programmet, og etter kl 21 var det kaffe. Du hadde et stort, ganske slitent treningsapparat og festen foregikk rundt det, for det meste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. september 2009 #439 Del Skrevet 29. september 2009 Motivasjon: Frigjøre masse plass og rom i kjelleren, slik at jeg kan bygge eget treningsrom!! Du vet hva du må ha der??? Lenge siden jeg har vært innom deg nå, du har jo blitt så flink og sterk at du snart må være min PT!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 29. september 2009 Forfatter #440 Del Skrevet 29. september 2009 MASSER av mat!! Jeg tenker å bli så sterk som Tutta Kristine jeg, også vil jeg spy på scenen. Ja det blir saker.. Å, ja! La oss dra en Tutta!!! Fy fader, for en jernvilje den dama må ha!!! RETT I TITSA!!!!! Aner jeg en god historie? Drømte forresten om den festen i natt, det må være et tegn! Strene tidrammer, det var trening fra 16-19, kl 19-21 stod sprit på programmet, og etter kl 21 var det kaffe. Du hadde et stort, ganske slitent treningsapparat og festen foregikk rundt det, for det meste Jeg tror det er nesten sånn det kommer til å bli!! Haha!! Du vet hva du må ha der??? Lenge siden jeg har vært innom deg nå, du har jo blitt så flink og sterk at du snart må være min PT!! Selvfølgelig må jeg ha en sånn!!!! Jeg introduserer deg gjerne for knebøystativet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg