cypress Skrevet 21. september 2009 #401 Del Skrevet 21. september 2009 Her var det gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 21. september 2009 Forfatter #402 Del Skrevet 21. september 2009 Her var det gøy! Jepp! Man kan lage mye morro ut av meget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 21. september 2009 Forfatter #403 Del Skrevet 21. september 2009 Ja, da er jeg frisk som en fisk, tror jeg. Men formen er ikke god. Jeg har nemlig kjøpt meg en chinningbar på XXL, og nå klarte jeg ikke mer enn en rep Jaja, sånn er det. Jeg regner heller ikke med at jeg klarer å løfte 40 i benk på tirsdag heller Jeg skal forsåvidt ikke løfte så tungt heller, så. Så i morgen begynner jeg på fjerde fase på nytt, siden jeg ikke fikk fullført uka mi. Det er helt greit. Gleder meg allerede, det er jo tross alt nesten en uke siden sist. Kjenner jeg kommer til å bli støl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 22. september 2009 #404 Del Skrevet 22. september 2009 Hvordan gikk benk? Jeg rocket i dag uten spot og allting. Neste uke er jeg sikker på at jeg kan øke til 40kg på 6 reps! Håper i alle fall det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 22. september 2009 Forfatter #405 Del Skrevet 22. september 2009 Ble ikke benk i dag, det blir i morgen! Flink du er!! Satser på at du klarer det!! Logger i morgen, nå skal jeg rett og slett gå og legge meg!! :natta: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 22. september 2009 #406 Del Skrevet 22. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. september 2009 #407 Del Skrevet 23. september 2009 Halla frua! Blir du med i vielsen til Tutta eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 24. september 2009 Forfatter #408 Del Skrevet 24. september 2009 Halla frua! Blir du med i vielsen til Tutta eller? Det skal jeg jammen meg fundere litt på, ikke usannsynlig, med andre ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 24. september 2009 Forfatter #409 Del Skrevet 24. september 2009 Da blir det litt loggings for en gang skyld. Fase 4, uke 1, dag 1 (igjen) A1: Knebøy 50 kg, 3 single 40 kg, 2 sett, 5 reps A2: Birddog - regresjon 4 sett, 3 per ben B1: Rumenske markløft 40 kg, 8 reps 45 kg, 3 sett, 8 reps B2: Liggende hofteabduksjon 4 sett, 12 reps C1: Ettbens strakmark 8 kg, 3 sett, 12 reps C2: Landmines 18,5 kg (EZ+10 kg), 3 sett, 6 per side Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 24. september 2009 Forfatter #410 Del Skrevet 24. september 2009 Og! Fase 4, uke 1, dag 2 (igjen) A1: Benkpress 32,5 kg, 3 single 30 kg, 2 sett, 5 reps Dette føltes ikke så bra som sist... A2: Scapular push-ups 4 sett, 12 reps B1: Floorpress m stang 25 kg, 4 sett, 6 reps B2: Liggende roing m bryststøtte 9 kg, 4 sett, 10 reps Dette supersettet funket veldig bra i dag! C1: Chins underhånd m rød strikk 5 reps 4 reps Haha, uvant å ta chins på slutten av økta. C2: Push-ups m bena på benk 6 reps 4 reps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 24. september 2009 #411 Del Skrevet 24. september 2009 Kjedelig å ha vært syk og satt tilbake i treningen da. Med du klarer 1 chin! det er en mer en meg! Kjempeflink! Hva er egentlig forskjellen på rumensk markløft og vanlig? så på video av det, er det bare at du ikke legger vekta ned på bakken mellom hver gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Mestring Skrevet 24. september 2009 #412 Del Skrevet 24. september 2009 Gosj Her var det mange ord jeg aldri har hørt før! Takk for hilsen i boka mi DU er nok på et temmelig annet nivå enn meg altså, men det er veldig morsomt å lese om folk som har peiling! Du er veldig flink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 24. september 2009 Forfatter #413 Del Skrevet 24. september 2009 Kjedelig å ha vært syk og satt tilbake i treningen da. Med du klarer 1 chin! det er en mer en meg! Kjempeflink! Hva er egentlig forskjellen på rumensk markløft og vanlig? så på video av det, er det bare at du ikke legger vekta ned på bakken mellom hver gang? Dette er første gang jeg forsøker meg på rumensk, har bare studert youtube selv, og har prøvd meg frem. Jeg pleier å stå ganske bredbent på vanlig mark, men på rumensk litt smalere, og ikke sette vektene nedi. Skal få et av personalet til å se hva jeg gjør neste gang. Kommer an på hvem som er der Koselig med nye "fjes" Gosj Her var det mange ord jeg aldri har hørt før! Takk for hilsen i boka mi DU er nok på et temmelig annet nivå enn meg altså, men det er veldig morsomt å lese om folk som har peiling! Du er veldig flink. Takk. Koselig med nye folk her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 24. september 2009 #414 Del Skrevet 24. september 2009 Dette er første gang jeg forsøker meg på rumensk, har bare studert youtube selv, og har prøvd meg frem. Jeg pleier å stå ganske bredbent på vanlig mark, men på rumensk litt smalere, og ikke sette vektene nedi. Skal få et av personalet til å se hva jeg gjør neste gang. Kommer an på hvem som er der Strakmark er det vel Ikke sant? For du låser av knærne? Jeg kan coache deg vettu! Jeg løfter foreløpig mer i den enn i vanlig mark.. tydelig hva jeg har trent på, det pleier liksom å være omvendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 24. september 2009 Forfatter #415 Del Skrevet 24. september 2009 Strakmark er det vel Ikke sant? For du låser av knærne? Jeg kan coache deg vettu! Jeg løfter foreløpig mer i den enn i vanlig mark.. tydelig hva jeg har trent på, det pleier liksom å være omvendt Nei, rumensk er ikke helt strakmark. Her låser han ikke knærne helt: Men jeg vil gjerne coaches i strakmark, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 24. september 2009 #416 Del Skrevet 24. september 2009 Nei, rumensk er ikke helt strakmark. Her låser han ikke knærne helt: Men jeg vil gjerne coaches i strakmark, altså Knis! Så utrolig dust det så ut!! ... ... ... men hva gjør man vel ikke for strammere rumpe? Tror jeg skal prøve den en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 24. september 2009 Forfatter #417 Del Skrevet 24. september 2009 Knis! Så utrolig dust det så ut!! ... ... ... men hva gjør man vel ikke for strammere rumpe? Tror jeg skal prøve den en dag! Vet det Den krever mer av grepet da, siden den ikke legges i bakken, og det er litt dumt å justere grep i lufta. Det skjærer seg, tror jeg :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 24. september 2009 #418 Del Skrevet 24. september 2009 Vet det Den krever mer av grepet da, siden den ikke legges i bakken, og det er litt dumt å justere grep i lufta. Det skjærer seg, tror jeg :gjeiper: Jeg går aldri i bakken på strakmark eller vanlig mark heller jeg, eller, hvis jeg dunker i så er det ikke for å endre grepet i alle fall Men kjør låsegrep, og blir det for ille, løftereimer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 26. september 2009 #419 Del Skrevet 26. september 2009 Håper du har en fin helg, Shorty. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 26. september 2009 #420 Del Skrevet 26. september 2009 Innom og ønsker god helg til den grisesterke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg