Gjest lucy d-.-b Skrevet 16. september 2009 #381 Del Skrevet 16. september 2009 HAHAHA! Gratulerer så myyyye! 40 kg jippi jaaaaaa Håper magen blir fort bra!! Hvis den blir det vet du hvor du skal være i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 16. september 2009 Forfatter #382 Del Skrevet 16. september 2009 Hehe, gratulerer med ny pers i benk! Gøy når resultatene kommer til tross for et litt dårlig utgangspunkt. Takk for det Ha ha, den siste setningen der er bare PRICELESS! Bokstavelig talt rævva form altså. Så vanvittig kult med benk!! Supergrattis med pers, og det er jo virkelig noen bra løft også! -misa Ja, bokstavelig talt! Takk for det Føltes ikke så verst! HAHAHA! Gratulerer så myyyye! 40 kg jippi jaaaaaa Håper magen blir fort bra!! Hvis den blir det vet du hvor du skal være i morgen Jeg håper også magen blir fort bra, men lurer på om kroppen ikke likte behandlingen likevel, for nå er det labert her :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 16. september 2009 #383 Del Skrevet 16. september 2009 Kroppen er rar ja. Jeg griseperset en gang selv i markløft dagen etter en kjempetur på byen og der jeg ikke hadde fått ned annet enn chai latte og Skruf (jeg har sluttet nå altså ) Vi får vurdere å sende en mail til Olympiatoppen og fortelle dem at magetrøbbel og fyllesyke er det optimale for maks prestasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 16. september 2009 Forfatter #384 Del Skrevet 16. september 2009 Neste gang jeg har feber skal jeg trene!! :gjeiper: Skruf! Haha!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 16. september 2009 #385 Del Skrevet 16. september 2009 Haha, det høres ut som en bra oppskrift for fantastiske resultater på trening! Jeg benket 50 kilo rett etter en time intensiv spinning, uten at det egentlig kan sammenlignes med akutt diaré og ekstrem fyllesyke. Men det viser vel at det bor mer i oss enn det vi tror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 16. september 2009 #386 Del Skrevet 16. september 2009 Jah! Jeg perset i går, og jeg er egentlig ikke i form jeg heller.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 16. september 2009 #387 Del Skrevet 16. september 2009 YEAH!! SISTE FASE!! Fase 4, uke 1, dag 1: A1: Knebøy 50 kg - 1 rep 55 kg - 1 rep 55 kg - 1 rep 40 kg, 2 sett, 5 reps Med tanke på at min 2RM på 60 kg kun er med 90 graders vinkel, er jeg ganske fornøyd med 55 kg ass to gras A2: Birddog regresjon 4 sett, 3 per bein B1: Rumenske markløft 40 kg, 4 sett, 8 reps Rumensk er morro! Greide å få det litt eksplosivt, litt klønete i starten, da det er første gangen jeg prøvde den. 40 kg var ganske lett, øker neste gang. B2: Liggene hofteabduksjon 4 sett, 10 reps Glemte strikkene mine, så det ble ingen X-bånd sidesteg, som opprinnelig var i programmet. C1: Ettbens mark 10+10 kg, 3 sett, 12 reps Vært savnet!! C2: Landmines 8,5 EZ med 10 kg på toppen, 3 sett, 6 per side Også savnet :hoppe: Fornøyd med økta, morro med både bøy og mark!! 55 kg er jo råbra da! Du er på god vei til å bli grisesterk altså! Gjorde landmines igår jeg og, og er sååå støl idag, den minste bevegelse gjør råvondt. Men god smerte da vel og merke. Kroppen er rar!!! Dagen startet med et utrivelig besøk på do etter frokost, noe jeg trodde var en sær intoleransereaksjon på et eller annet, og ignorerte det totalt. Dette er jo vanlig. Det har riktignok ikke skjedd på noen måneder, men jeg ble ikke overrasket. Jeg kommer på gymmet, og må på do en gang til. Begynner å føle meg utmattet, da mesteparten av all væsken egentlig bare har rent tvers igjennom, for ikke å snakke om all energien! Men jeg trener på trass, selv om jeg ser for meg at jeg kommer til å kutte ut etter den første øvelsen... Men hva skjer???? JEG MAKSER I BENK TO GANGER!! Først løftet jeg 35, min gamle 1RM, så lett som bare det. Klødde meg i hodet, og la på 2,5 kg til. Ble superglad da jeg perset alene, og at det attpåtil føltes så lett!! Derfor bestemte jeg meg for å prøve 40 kg, og spurte personalet om å spotte. OG DET GIKK SUPERBRA!! Haha, har hatt diare, føler meg i rævva form, og øker 5 kg i benk, hva skjer??? Har vært skikkelig dårlig resten av dagen, men det er skikkelig verdt det!! Logger straks! Grattis med ny pers x2! Kroppen er kjemperar, enkelte dager så føler man seg i så finfin form og ender med å ha den drittøkta. Og så har du dager da formen ikke er, eller iallefall ikke skal være, bra og man får den kjempeøkta. Snodige greier egentlig. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 16. september 2009 Forfatter #388 Del Skrevet 16. september 2009 Gjorde landmines igår jeg og, og er sååå støl idag, den minste bevegelse gjør råvondt. Men god smerte da vel og merke. Landmines er helt genialt!! Digger den!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. september 2009 #389 Del Skrevet 18. september 2009 Koselig at du kommer innom her du og! Kanskje jeg dukker opp i ditt nabolag snart, hvem vet :gjeiper: (Dagbok-nabolag, altså. Fear not ) Å jasså!??!?! Juhuuuuu! Det var en interessant nyhet!!! Gleder meg til å se deg der!!! Det hadde forøvrig absolutt ikke vært noe jeg hadde fryktet om du ble real-life nabo heller altså!!! Men det er kanskje mer sannsynlig at jeg pakker med meg mannen og flytter nærmere der dere bor. Du bor jo like ved min gamle hood vet du. Og vi har ikke råd til så stor leilighet man trenger med kids her i området vi bor nå.. Så da må vi nok bite i det sure eple og bli mindre urbane.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 18. september 2009 Forfatter #390 Del Skrevet 18. september 2009 Å jasså!??!?! Juhuuuuu! Det var en interessant nyhet!!! Gleder meg til å se deg der!!! Det hadde forøvrig absolutt ikke vært noe jeg hadde fryktet om du ble real-life nabo heller altså!!! Men det er kanskje mer sannsynlig at jeg pakker med meg mannen og flytter nærmere der dere bor. Du bor jo like ved min gamle hood vet du. Og vi har ikke råd til så stor leilighet man trenger med kids her i området vi bor nå.. Så da må vi nok bite i det sure eple og bli mindre urbane.. Da er det bare å ta toget, så kan man leke urban, vettu Men ser dere for dere at dere flytter etter at dere får kids? Dette er spennende! Hvis du og Neferet kommer nærmere meg, kan vi jo ha fruentimmerslabberas på senteret her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. september 2009 #391 Del Skrevet 18. september 2009 Å jaja, flytte må vi garantert, vi bor på to rom og kjøkken vi, så det er helt klart. Jeg kunne godt tenkte meg å flytte utover den retningen faktisk, jeg har jo foreldrene mine i huset jeg vokste opp i fortsatt, og søsteren min har kjøpt seg leilighet uti der og. Hele mannen sin familie bor også den retningen, selv om de bor enda litt lenger ut. Så hvis vi skal ha noe håp om hyppig og regelmessig barnevakt, er det nok det mest fornuftige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. september 2009 #392 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg prøver å overtale mannen til at vi må flytte til min hjemby når vi kommer fra junaiten, bruker argumener som barnevakt and whatnot, men foreløpig har han ikke helt falt for det Har heldigvis et par år på meg, med litt kvinnelist går vel det meste.. Ellers, imponerende trening her som vanlig Og spennende med at du snart kommer i et nytt nabolag, iallefall kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 18. september 2009 #393 Del Skrevet 18. september 2009 Jaså ja, så det er her du har drevet og lurket siden juni.... Godt jeg endelig kom meg hit da! God helg Shorty!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 21. september 2009 #394 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg skulle til å si at du må lage ny dabok så jeg skjønner hva dere prater om, men så ser jeg jo at den eventuelle nye boka blir like uforståelig. Må nesten le litt, for dere KG-bruder er nesten små klisjeer. Gift, og vips på prøver'n (ja, du er jo ikke der heeelt enda, da). Men det er bare hyggelig det altså. og så er dere så flink å gjør det i riktig rekkefølge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 21. september 2009 #395 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg er ikke på prøvekjøret enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 21. september 2009 #396 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg er ikke på prøvekjøret enda nei, jeg vurderte å skrive en (minus Ansjoni) i forrige innlegg, men jeg lot det være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 21. september 2009 Forfatter #397 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg er ikke på prøvekjøret enda Nei, men du er vel prøvekjørt?? I KILL MY SELF! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 21. september 2009 Forfatter #398 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg skulle til å si at du må lage ny dabok så jeg skjønner hva dere prater om, men så ser jeg jo at den eventuelle nye boka blir like uforståelig. Må nesten le litt, for dere KG-bruder er nesten små klisjeer. Gift, og vips på prøver'n (ja, du er jo ikke der heeelt enda, da). Men det er bare hyggelig det altså. og så er dere så flink å gjør det i riktig rekkefølge. Jupp, sånn går nu dagan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 21. september 2009 #399 Del Skrevet 21. september 2009 Som om jeg skulle sagt det selv! Og det, min kjære Shorty, er et stort kompliment! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 21. september 2009 Forfatter #400 Del Skrevet 21. september 2009 Som om jeg skulle sagt det selv! Og det, min kjære Shorty, er et stort kompliment! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg