Sekretæren Skrevet 14. september 2009 Forfatter #361 Del Skrevet 14. september 2009 Ikkeno problem for meg, har en kanne med vann stående hos meg hele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 14. september 2009 #362 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg er glad for at jeg ikke har blitt anbefalt å bruke kreatin, jeg liker egentlig tanken på å ta minst mulig tilskudd.. Blir spennende å se om du merker stor forskjell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 15. september 2009 Forfatter #363 Del Skrevet 15. september 2009 YEAH!! SISTE FASE!! Fase 4, uke 1, dag 1: A1: Knebøy 50 kg - 1 rep 55 kg - 1 rep 55 kg - 1 rep 40 kg, 2 sett, 5 reps Med tanke på at min 2RM på 60 kg kun er med 90 graders vinkel, er jeg ganske fornøyd med 55 kg ass to gras A2: Birddog regresjon 4 sett, 3 per bein B1: Rumenske markløft 40 kg, 4 sett, 8 reps Rumensk er morro! Greide å få det litt eksplosivt, litt klønete i starten, da det er første gangen jeg prøvde den. 40 kg var ganske lett, øker neste gang. B2: Liggene hofteabduksjon 4 sett, 10 reps Glemte strikkene mine, så det ble ingen X-bånd sidesteg, som opprinnelig var i programmet. C1: Ettbens mark 10+10 kg, 3 sett, 12 reps Vært savnet!! C2: Landmines 8,5 EZ med 10 kg på toppen, 3 sett, 6 per side Også savnet :hoppe: Fornøyd med økta, morro med både bøy og mark!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 15. september 2009 #364 Del Skrevet 15. september 2009 OOoooooo!! Gratulerer med å være i gang med siste fase! Dette blir gøy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. september 2009 #365 Del Skrevet 15. september 2009 Høres ut som en ordentlig bra økt. 55 kg ass to grass er imponerende, håper å komme dit selv en dag. Hva gjør du når du er ferdig med siste fase? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 15. september 2009 Forfatter #366 Del Skrevet 15. september 2009 OOoooooo!! Gratulerer med å være i gang med siste fase! Dette blir gøy!!! Jaa!!! Har gledet meg til denne fasen kjempelenge!! Får jo lov å løfte TUNGT, og ikke bare tungt! Høres ut som en ordentlig bra økt. 55 kg ass to grass er imponerende, håper å komme dit selv en dag. Hva gjør du når du er ferdig med siste fase? Er usikker på hva jeg skal gjøre etterpå, Eirik har et opplegg for jenter han har kalt Booty Building, men jeg skal snakke med ham om hva det innebærer, og se om det kanskje er hensiktsmessig å få et eget program. Er usikker enda, må tenke litt gjennom målsetninger og sånn først Foreløpig står det lite om det, men nederst på siden her kan man lese litt om Booty Building: http://sandvikstraining.com/konsept/ Phase One: Strap On! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. september 2009 #367 Del Skrevet 15. september 2009 Er usikker på hva jeg skal gjøre etterpå, Eirik har et opplegg for jenter han har kalt Booty Building, men jeg skal snakke med ham om hva det innebærer, og se om det kanskje er hensiktsmessig å få et eget program. Er usikker enda, må tenke litt gjennom målsetninger og sånn først Foreløpig står det lite om det, men nederst på siden her kan man lese litt om Booty Building: http://sandvikstraining.com/konsept/ Phase One: Strap On! Det hørtes egentlig litt fristende ut! Noe å vurdere når jeg har kjørt mitt eget program til kjedsommelighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 15. september 2009 Forfatter #368 Del Skrevet 15. september 2009 Det hørtes egentlig litt fristende ut! Noe å vurdere når jeg har kjørt mitt eget program til kjedsommelighet. Forandring fryder! Det er morro med forskjellige faser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 16. september 2009 #369 Del Skrevet 16. september 2009 Hei Siden du har stengt den andre boka, så må jeg få lov å snike inn en utenom trenings kommentar For et flott referat av den store dagen deres, og kjempefine bilder Må få si at du står på med treninga også, er ikke du sterk så vet ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 16. september 2009 #370 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Gratulerer med innspurten Mrs Shorty! Gleder meg til å se hva neste runde for deg blir. Ellers må du bli med oss på en treningsdate en dag, vi møtes også jevnlig utenom for å spise litt og kun snakke trening. Det er forresten åpen dag på treningssenteret vårt i morgen, har du mulighet da? Sender deg en pm jeg! -misa edit: Du har jo blitt Mrs ja! :rødme: Endret 16. september 2009 av misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 16. september 2009 #371 Del Skrevet 16. september 2009 Vil jo følge deg videre selv om bryllupsdagboken din er stengt. Men skulle du ikke planlegge bryllupsfesten før du stengte den helt? Her inne skjønner jeg ikke alt dere sier, men jeg skjønner at du er tøff og sterk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 16. september 2009 #372 Del Skrevet 16. september 2009 Gratulerer med innspurten Mrs Shorty! Gleder meg til å se hva neste runde for deg blir. Ellers må du bli med oss på en treningsdate en dag, vi møtes også jevnlig utenom for å spise litt og kun snakke trening. Det er forresten åpen dag på treningssenteret vårt i morgen, har du mulighet da? Sender deg en pm jeg! -misa edit: Du har jo blitt Mrs ja! :rødme: Slenger meg på misa. Synes absolutt du burde komme på åpen dag i morgen om du har mulighet, og hvis du tør da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 16. september 2009 #373 Del Skrevet 16. september 2009 Slenger meg på misa. Synes absolutt du burde komme på åpen dag i morgen om du har mulighet, og hvis du tør da Hehe, jeg har allerede spammet deg også :gjeiper: Nå bare MÅ du komme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. september 2009 #374 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg henger med her, siden den andre dagboka er stengt. ...og det selv om jeg som Muffin ikke skjønner alt dere prater om.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 16. september 2009 Forfatter #375 Del Skrevet 16. september 2009 Hei Siden du har stengt den andre boka, så må jeg få lov å snike inn en utenom trenings kommentar For et flott referat av den store dagen deres, og kjempefine bilder Må få si at du står på med treninga også, er ikke du sterk så vet ikke jeg Takk for det! Koselig at du kom innom her!! Og jeg skal definitivt bli sterkere! Vil jo følge deg videre selv om bryllupsdagboken din er stengt. Men skulle du ikke planlegge bryllupsfesten før du stengte den helt? Her inne skjønner jeg ikke alt dere sier, men jeg skjønner at du er tøff og sterk. Vi har ikke kommet frem til noen festdato enda, dessuten blir ikke festen før etter nyttår. Så kanskje jeg lager en egen fest-dagbok!! Jeg henger med her, siden den andre dagboka er stengt. ...og det selv om jeg som Muffin ikke skjønner alt dere prater om.. Koselig at du kommer innom her du og! Kanskje jeg dukker opp i ditt nabolag snart, hvem vet :gjeiper: (Dagbok-nabolag, altså. Fear not ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 16. september 2009 Forfatter #376 Del Skrevet 16. september 2009 Gratulerer med innspurten Mrs Shorty! Gleder meg til å se hva neste runde for deg blir. Ellers må du bli med oss på en treningsdate en dag, vi møtes også jevnlig utenom for å spise litt og kun snakke trening. Det er forresten åpen dag på treningssenteret vårt i morgen, har du mulighet da? Sender deg en pm jeg! -misa edit: Du har jo blitt Mrs ja! :rødme: PM sendt tilbake Og nå kom jeg på at jeg muligens har blandet deg og lucy... hvis du stusser litt over en eller annen kommentar om noe på en blogg, så har jeg blandet dere, ja Slenger meg på misa. Synes absolutt du burde komme på åpen dag i morgen om du har mulighet, og hvis du tør da Haha :gjeiper: Jeg er SYK, ikke pingle. Jeg møter dere på et eller annet tidspunkt, men ikke i morgen, dessverre Hehe, jeg har allerede spammet deg også :gjeiper: Nå bare MÅ du komme! Spamming er koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 16. september 2009 Forfatter #377 Del Skrevet 16. september 2009 Kroppen er rar!!! Dagen startet med et utrivelig besøk på do etter frokost, noe jeg trodde var en sær intoleransereaksjon på et eller annet, og ignorerte det totalt. Dette er jo vanlig. Det har riktignok ikke skjedd på noen måneder, men jeg ble ikke overrasket. Jeg kommer på gymmet, og må på do en gang til. Begynner å føle meg utmattet, da mesteparten av all væsken egentlig bare har rent tvers igjennom, for ikke å snakke om all energien! Men jeg trener på trass, selv om jeg ser for meg at jeg kommer til å kutte ut etter den første øvelsen... Men hva skjer???? JEG MAKSER I BENK TO GANGER!! Først løftet jeg 35, min gamle 1RM, så lett som bare det. Klødde meg i hodet, og la på 2,5 kg til. Ble superglad da jeg perset alene, og at det attpåtil føltes så lett!! Derfor bestemte jeg meg for å prøve 40 kg, og spurte personalet om å spotte. OG DET GIKK SUPERBRA!! Haha, har hatt diare, føler meg i rævva form, og øker 5 kg i benk, hva skjer??? Har vært skikkelig dårlig resten av dagen, men det er skikkelig verdt det!! Logger straks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 16. september 2009 Forfatter #378 Del Skrevet 16. september 2009 Fase 4, uke 1, dag 2: A1: Benk 30 kg - 1 rep 35 kg - 1 rep 37,5 kg - 1 rep PERS!! 40 kg - 1 rep PERS IGJEN!! 30 kg, 2 sett, 5 reps A2: Scapular push-ups m bena på benk 4 sett, 12 reps B1: Floor press 20 kg, 4 sett, 6 reps B2: Liggende roing m bryststøtte 8 kg, 4 sett, 10 reps C1: Chins - underhånd, rød strikk 4 reps 3 reps Haha, en vits, men er lov å være sliten nå C2: Push-ups m bena på benk 5 reps 5 reps 4 reps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 16. september 2009 #379 Del Skrevet 16. september 2009 Hehe, gratulerer med ny pers i benk! Gøy når resultatene kommer til tross for et litt dårlig utgangspunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 16. september 2009 #380 Del Skrevet 16. september 2009 JEG MAKSER I BENK TO GANGER!! Først løftet jeg 35, min gamle 1RM, så lett som bare det. Klødde meg i hodet, og la på 2,5 kg til. Ble superglad da jeg perset alene, og at det attpåtil føltes så lett!! Derfor bestemte jeg meg for å prøve 40 kg, og spurte personalet om å spotte. OG DET GIKK SUPERBRA!! Haha, har hatt diare, føler meg i rævva form, og øker 5 kg i benk, hva skjer??? Ha ha, den siste setningen der er bare PRICELESS! Bokstavelig talt rævva form altså. Så vanvittig kult med benk!! Supergrattis med pers, og det er jo virkelig noen bra løft også! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg