Gå til innhold

Røya skal bli grisesterk!

Sekretæren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med giftermålet :)

Må si du kjører et veldig spennende program! Vil bok 3 si, at det er tredje gangen du kjører et slikt opplegg?

Takk for det :)

Bok 3 betyr ganske enkelt at det er den tredje treningsdagboka jeg fører her inne. Det er første gangen jeg kjører gjennom dette programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagens overkroppsøkt var egentlig en litt smårævva en. Lurer på om det stod litt dårlig til med frokosten. Men nok om det, her kommer'n:

Fase 3, uke 4, dag 4:

A1: Benk

28,5 kg, 3 sett, 8 reps

A2: YTWL

2 kg, 4 sett, 5 reps

B: Nedtrekk, RP-sett

45 kg, 10+5+3+3 reps

C: Skråbenk, RP-sett

11 kg, 10+4+0+0 reps

Ikke bare smårævva, men SKIKKELIG rævva form i dag.

D1: Roing m bryststøtte

9 kg, 4 sett, 10 reps

D2: Face pulls

12,5 kg, 3 sett, 10 reps

D3: FOB sidehev

4 kg, 3 sett, 8 reps

Hmpf....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nyhetsbrev fra Myrevolution angående et kostholdskurs de har om 2 uker. Her! Det er plass til 20 stk og det er førstemann til mølla, og jeg fikk bekreftet at jeg fikk plass. Det blir spennende. Usikker på hvordan jeg skal forberede meg... fikk ikke inntrykk av at det ble individuelle samtaler, men skal høre hva opplegget konkret blir.

Det med metabolsk type har jeg lurt litt på, jeg vet ærlig talt ikke hva jeg er. Jeg fungerer jo. Jeg er ikke på lavkarbo selv om jeg har kuttet på raske karbs. Uten karbs er jeg jo helt tussete. Jeg vil mene at kostholdet er rimelig balansert. Men det skal bli spennende å finne ut av. Gleder meg veldig! :)

Noen fler som har fått denne mailen og meldt seg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
- Advanced Concept - kosthold. Hvordan du strukturerer kostholdet ditt når du er blitt mer avansert. Dette forutsetter at du har kunnskaper om Health & Fitness Concept og helst at du allerede har erfaring med det.

kan du noe om dette fra før? Litt usikker på om det blir for avansert.. Jeg kan jo endel om kosthold men det meste er erfart, lest og utprøvd, jeg har ikke noe Health and Fitness Concept i ryggen.. :klø:

Endret av lucy d-.-b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kan du noe om dette fra før? Litt usikker på om det blir for avansert.. Jeg kan jo endel om kosthold men det meste er erfart, lest og utprøvd, jeg har ikke noe Health and Fitness Concept i ryggen.. :klø:

Nope! Men jeg drar likevel :) Dvs jeg har lest om det, hatt det i bakhodet, men ikke gjennomført til punkt og prikke. Jeg vet egentlig ikke hva jeg går til, men jeg er inne i en mat-diskusjon-med-meg-selv-periode, og skal forberede meg så godt jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Nope! Men jeg drar likevel :) Dvs jeg har lest om det, hatt det i bakhodet, men ikke gjennomført til punkt og prikke. Jeg vet egentlig ikke hva jeg går til, men jeg er inne i en mat-diskusjon-med-meg-selv-periode, og skal forberede meg så godt jeg kan.

Skjønner! Jeg tror kanskje jeg syns det blir litt dyrt for et par timer med noe som jeg potensielt ikke får noe ut av, samtidig er jeg temmelig fornøyd med kostholdet mitt akkurat nå. Hvis jeg begynner å gå kraftig opp i fett% i høst kan det hende jeg må ta i et nytt tak og se hvor det kræsjer.. Men håper du får et fint kurs! Må være bra å møte Børge Fagerli og høre litt på hva han har å si :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner! Jeg tror kanskje jeg syns det blir litt dyrt for et par timer med noe som jeg potensielt ikke får noe ut av, samtidig er jeg temmelig fornøyd med kostholdet mitt akkurat nå. Hvis jeg begynner å gå kraftig opp i fett% i høst kan det hende jeg må ta i et nytt tak og se hvor det kræsjer.. Men håper du får et fint kurs! Må være bra å møte Børge Fagerli og høre litt på hva han har å si :jepp:

Ja, jeg ser for meg at det er litt seminaraktig, men skal maile og spørre om detaljer. Rart du ikke fikk mailen, forresten? :klø: Først så det ut som om den kom direkte fra Børge, men tydelig at det var et nyhetsbrev, for det var kopi av det som står på siden. Jaja, spiller ingen rolle.

Gleder meg forresten til jeg får pakker i posten nå, har bestilt kreatin og proteinbarer, og ny måltidserstatter!! Lean Mass Meal! Gleder meg!! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Nei, første gang! Spent på hvordan jeg reagerer! :)

Regner med at du har lest endel om mengder osv? Jeg syns å huske en artikkel som tok for seg akkurat det.. hmmm... For man må jo gjøre det riktig. Jeg har ikke enda vurdert å starte med det, føler egentlig jeg har god fremgang som det er .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at du har lest endel om mengder osv? Jeg syns å huske en artikkel som tok for seg akkurat det.. hmmm... For man må jo gjøre det riktig. Jeg har ikke enda vurdert å starte med det, føler egentlig jeg har god fremgang som det er .

Ja, x antall gram til å begynne med, og deretter et litt mindre antall gram. Husker ikke helt, men har artikler bokmerket. Men det er også noen som bare starter med den lave dosen, uten å ta den boosten til å begynne med. Skal diskutere litt med meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bolledeig

Jeg har prøvd begge deler. Med loading ble jeg oppblåst og fikk vondt i magen. Med en jevn og trutt økning fikk jeg ingen bivirkninger, men det tok lenger tid å komme opp til "max" spørs litt hvor utålmodig du er og hvor sannsynlig du ser på det å få bivirkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt mye bra om Kre-Alkalyn. Det binder visst ikke vann slik som vanlig kreatin gjør. Uansett hva du har bestilt, så er det jo morsomt å prøve for å se om man får økt fremgang.

Endret av fragment
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd begge deler. Med loading ble jeg oppblåst og fikk vondt i magen. Med en jevn og trutt økning fikk jeg ingen bivirkninger, men det tok lenger tid å komme opp til "max" spørs litt hvor utålmodig du er og hvor sannsynlig du ser på det å få bivirkninger.

Har virkelig ingen ANING om hvordan jeg vil reagere. Men en jevnt og trutt økning høres fornuftig ut i mitt hode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg har hørt mye bra om Kre-Alkalyn. Det binder visst ikke vann slik som vanlig kreatin gjør. Uansett hva du har bestilt, så er det jo morsomt å prøve for å se om man får økt fremgang.

Ja, kanskje prøve litt forskjellig etterhvert. Denne har jeg kjøpt nå:

http://www.nordicnutrition.no/index.cfm?tm...mp;b_kid=143430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...