Gå til innhold

Vil knulle norske jenter


Gjest Inder

Anbefalte innlegg

Gjest Inder

Hei,

jeg er en inder som elsker norske damer. Jeg elsker deres hudfarge og syns de er utrolig tiltrekkende. Jeg har ikke klart å komme i kontakt med en norsk jente som jeg kan bli kjæreste med og som jeg kan knulle.

Lurer på om hvordan skal man skjekke opp norske jenter og knulle dem, som f.eks indiske jenter har en spesiell måte å skjekke opp på og de elsker spesiell måte å bli elsket på, det må være samme med norske jenter. Det må være noen teknikker som er favorisert blant norske jenter.

Vil gjerne ha råd fra dere.....for jeg får bare ståpikk hver gang jeg ser en vakker norsk jente med deilig kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjestdeluxe
Hei,

jeg er en inder som elsker norske damer.

Oppblåsbare Barbara is calling Norewgian teenage guest.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

For det første: Måten du formulerer deg på viser at du trolig ikke har nubb-sjangs på norske jenter. Å være SÅ direkte vil få deg avvist før du har åpnet kjeften engang...

For det andre så er det ikke vits å spørre om slikt her: Du bør gå andre steder og spørre om slikt... Kvinner har ikke PEILING på hva som fungerer på dem. Det andre menn ser på som "regler" og opplærte "triks", vil damene oppfatte som "magisk tiltrekningskraft" eller "God kjemi".

Spør norske menn som har generelt god peilig på sjekking om hvordan de gjør det. Jeg kunne gitt deg endel tips, men vil ikke avsløre alt her inne så alle damene kan lese det ;)

Men de tipsene jeg kan gi deg er: Vis selvsikkerhet, og vær frekk og morsom samtidig. Vis at du er interessert uten å være pågående. Og ikke undervurder en introduksjon av en bekjent: Få noen til å introdusere deg til venninner av seg... På denne måten har du på en måte gjennomgått den sosiale screeningen damer ofte gjør på menn; De tenker "Siden kompisen min liker han så må han jo være en alright kar!"

Du får ha lykke til med å finne "en kjæreste eller noen å knulle". Vil anbefale deg å bestemme deg om hva du er ute etter før du setter i gang, da det er forskjell på å sjekke opp ei jente for en ONS enn for noen du kunne tenke deg å bli sammen med. Vil du bli sammen med henne gjelder det å ta seg litt bedre tid til alt, og man må være mer hard to get og gi henne mulighet til å savne deg, mens en ONS handler ofte bare om å gi henne nok oppmerksomhet og å få henne til å anse deg som en interessant person som hun stoler på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Hei,

jeg er en inder som elsker norske damer. Jeg elsker deres hudfarge og syns de er utrolig tiltrekkende. Jeg har ikke klart å komme i kontakt med en norsk jente som jeg kan bli kjæreste med og som jeg kan knulle.

Lurer på om hvordan skal man skjekke opp norske jenter og knulle dem, som f.eks indiske jenter har en spesiell måte å skjekke opp på og de elsker spesiell måte å bli elsket på, det må være samme med norske jenter. Det må være noen teknikker som er favorisert blant norske jenter.

Vil gjerne ha råd fra dere.....for jeg får bare ståpikk hver gang jeg ser en vakker norsk jente med deilig kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

jeg er en inder som elsker norske damer. Jeg elsker deres hudfarge og syns de er utrolig tiltrekkende. Jeg har ikke klart å komme i kontakt med en norsk jente som jeg kan bli kjæreste med og som jeg kan knulle.

Lurer på om hvordan skal man skjekke opp norske jenter og knulle dem, som f.eks indiske jenter har en spesiell måte å skjekke opp på og de elsker spesiell måte å bli elsket på, det må være samme med norske jenter. Det må være noen teknikker som er favorisert blant norske jenter.

Vil gjerne ha råd fra dere.....for jeg får bare ståpikk hver gang jeg ser en vakker norsk jente med deilig kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da..

Det finnes lite som er så ynkelig og patetisk som en generaliserende idiot med et middelaldersk kvinnesyn som bare ikke kan fatte og begriiipe hvorfor han ikke klarer å koble med kvinner!

Enten man er en kåt inder som tror kvinner kan deles inn i homogene grupper etter nasjonalitet, eller en "barsk student" på 21 år som tror pick up-triks skal føre en til den store kjærligheten - generalisering og nedvurdering vil aldri være veien å gå. :ler:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg er en inder som elsker norske damer. Jeg elsker deres hudfarge. Jeg har ikke klart å komme i kontakt med en norsk jente som jeg kan bli kjæreste med og som jeg kan knulle.

Nei, liker ikke indiske menn og mørk hudfarge. Lave menn med lite utstyr? Nei takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg er en inder som elsker norske damer. Jeg elsker deres hudfarge og syns de er utrolig tiltrekkende. Jeg har ikke klart å komme i kontakt med en norsk jente som jeg kan bli kjæreste med og som jeg kan knulle.

Lurer på om hvordan skal man skjekke opp norske jenter og knulle dem, som f.eks indiske jenter har en spesiell måte å skjekke opp på og de elsker spesiell måte å bli elsket på, det må være samme med norske jenter. Det må være noen teknikker som er favorisert blant norske jenter.

Vil gjerne ha råd fra dere.....for jeg får bare ståpikk hver gang jeg ser en vakker norsk jente med deilig kropp.

Du skriver såpass gramatisk korrekt, at du må ha bodde meget lenge i Norge. Du burde derfor ha fått med deg hvordan du sjekker opp norske damer....og så syns jeg det er rart om du får ståpikk hver gang du ser en norsk dame? Jeg mener...du har jo bodd her såpass lenge, at du har sett deg mer " mett" på norske damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil tro det uavhengig av etnisitet har mye å si hvem du er, også utenom hva du sier til jenten og hvordan du oppfører deg mot henne. Alder? Yrke? Er du 17 må du regne med å gjøre noe helt annet enn om du er 27, og er du student med lang tid igjen av utdanningen bør du ikke ha forhåpninger om å kapre jenter på jakt etter en som kan gi dem materiell lykke her og nå. Er du håndverker og ikke har planer om videreutdanning vil du slite med jenter som ønsker seg en akademiker med store ambisjoner, selv om du tjener bedre enn akademikeren vil gjøre i tiår fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest honar

Hei,

jeg er en inder som elsker norske damer. Jeg elsker deres hudfarge og syns de er utrolig tiltrekkende. Jeg har ikke klart å komme i kontakt med en norsk jente som jeg kan bli kjæreste med og som jeg kan knulle.

Lurer på om hvordan skal man skjekke opp norske jenter og knulle dem, som f.eks indiske jenter har en spesiell måte å skjekke opp på og de elsker spesiell måte å bli elsket på, det må være samme med norske jenter. Det må være noen teknikker som er favorisert blant norske jenter.

Vil gjerne ha råd fra dere.....for jeg får bare ståpikk hver gang jeg ser en vakker norsk jente med deilig kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis du vil at norske jenter skal like deg så ikke være så ærlig å si at "åh jeg har så lyst til å knulle en norsk jente". Det er en deal breaker med meg i alle fall.

Jeg vil at noen skal like meg for meg og ikke min etnisitet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med det språker der er jeg slettes ikke overrasket over at du ikek har fått noen norske jenter på kroken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theguest

Du har tydeligvis ikke hørt?

Norske kvinner er det bare de færreste som faktisk har sjans på skjønner du.

Så om du ikke har mye penger eller, vel mye penger blir det vanskelig :S

beklager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...