Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 På 3 dager har jeg fått 4 venneforespørsel av samme person, og jeg har ignorert alle ganger. I dag fant jeg ut at jeg kunne blokkere personen. Tidligere ble det stilt spørsmål om folk merker at de blir ignorert og da vil jeg svare ja. Jeg har sendt ut venneforespørsel til to stykker. Jeg var inne på de i sted og da stod det: Avventer bekreftelse. Hvis de ignorerer meg, så kommer jeg til å se det. For da står det: Send venneforepørsel. Det er vel derfor jeg har fått 4 forespørsel på 3 dager av samme person. Nå håper jeg det blir stille fra vedkommende.
Pingting Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Det enkleste er ofte å la være å svare, ja. Men man skulle da tro at personen tar hintet etter TRE avvisninger? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Det enkleste er ofte å la være å svare, ja. Men man skulle da tro at personen tar hintet etter TRE avvisninger? :klø: Tydeligvis ikke. Jeg ble lei, så jeg blokkerte vedkommende istede. Vedkommende prøver seg på MSN også, men har ikke fått noe ja fra meg der heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå