Gjest Eurodice Skrevet 17. juli 2009 #21 Del Skrevet 17. juli 2009 Nå har jo ikke dette noe å gjøre med forum-overskrifter, men jeg kan ikke dy meg for å sitere krigstypeoverskriften på dagens (17.07.09) forside av papirutgaven av Aftenposten: Asylsøkere på voldtektskurssto det. Ja, hva skal man legge i den overskriften da? Det var en rar overskrift det, spør du meg. Dette vil jeg si må være et høyst unødvendig kurs, å lære å voldta, hvis overskriften skal tas bokstavelig. Det har nok gått fort i svingene for journalisten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 22. september 2009 #22 Del Skrevet 22. september 2009 På seksualitetsforumet er det en "tittel" som jeg lurer på hva betyr: Rompe sex. Hvordan "romper" man sex? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 22. september 2009 #23 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Uff, noen overskrifter burde kommet med en advarsel for språksensitive lesere. Her er et godt eksempel: shopping på karl johan, hvordan kles buutikker ? Jeg har SÅ lyst til å kommentere i den tråden! Tillegg: Jeg ser jo nå at noen har kommet med noen morsomme kommentarer. Endret 22. september 2009 av Meaty 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 8. oktober 2009 #24 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) På seksualitetsforumet: Tisse fetisj! Hvordan gjør man det, tro? På velværeforumet: Vippe extension. Endret 8. oktober 2009 av Belladonna 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 9. oktober 2009 #25 Del Skrevet 9. oktober 2009 Uff, noen overskrifter burde kommet med en advarsel for språksensitive lesere. Her er et godt eksempel: shopping på karl johan, hvordan kles buutikker ? Jeg har SÅ lyst til å kommentere i den tråden! Tillegg: Jeg ser jo nå at noen har kommet med noen morsomme kommentarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 4. januar 2010 #26 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Overskrift sett på generell debatt-forumet i dag: mensen flauser. Hva betyr det å flause? Endret 4. januar 2010 av Belladonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. januar 2010 #27 Del Skrevet 4. januar 2010 Å, Belladonna! Vi reagerer på NØYAKTIG de samme formuleringene her inne! Mange har så sinn sykt mange ord delings feil...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 4. januar 2010 #28 Del Skrevet 4. januar 2010 Å, Belladonna! Vi reagerer på NØYAKTIG de samme formuleringene her inne! Mange har så sinn sykt mange ord delings feil...... Det har jeg lagt merke til, også. Vi er sikkert tvillingsjeler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 4. januar 2010 #29 Del Skrevet 4. januar 2010 Det har jeg lagt merke til, også. Vi er sikkert tvillingsjeler Enkelte fjortiser kan kanskje ha litt problemer med rettskriving. Mange voksne er heller ikke grammatikklærere på høyskolenivå. Så har vi dem som kanskje har mer eller mindre skrive- og lesevansker. Vi er alle forskjellige, og det er en mye finere og bedre egenskap å tolerere og å respektere dette enn å irritere seg over mennesker som ikke er helt perfekte i ett og alt, tenker nå jeg. Håper virkelig at jeg ikke irriterte vettet av noen med for mange skrive- og grammatiske feil her nå... :-)) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Vendie_* Skrevet 4. januar 2010 #30 Del Skrevet 4. januar 2010 "Disse pupper etter amming". Ja, kanskje man bare kan disse dem når man er ferdig å amme, man har vel strengt tatt ikke bruk for dem lenger da, eller? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 4. januar 2010 #31 Del Skrevet 4. januar 2010 Fra graviditetsforumet: Disse pupper etter amming. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 18. februar 2010 #32 Del Skrevet 18. februar 2010 Under "Kjæledyr": Fiske olje i fòr 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 21. februar 2010 #33 Del Skrevet 21. februar 2010 Kanin vs. Marvin Synes den var litt morsom. Hvem vant da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 28. februar 2010 #34 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg leste en utilsiktet komisk overskrift på "Barn og familie": Matboks til barn med flere rom . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #35 Del Skrevet 28. februar 2010 Denne fra "Klær og sko Bunaden som skal brukes om 1 uke er 2 kg. for liten........ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #36 Del Skrevet 28. februar 2010 En laaang tråd under "Barn og familie" har tittelen "lå med pedlederen i barnehagen til datteren vår". Selve tittelen er jo ikke noe rar, men jeg leser feil hver eneste gang, og synes hele tiden det står pendleren, ikke pedlederen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 28. februar 2010 #37 Del Skrevet 28. februar 2010 En laaang tråd under "Barn og familie" har tittelen "lå med pedlederen i barnehagen til datteren vår". Selve tittelen er jo ikke noe rar, men jeg leser feil hver eneste gang, og synes hele tiden det står pendleren, ikke pedlederen. Sånn leste jeg det også, så ut som TS hadde snublet i bokstavene . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2010 #38 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg falt for overskriften Hva heter de som jobber i asylmottak? Svar: De heter Kari, Per, Ole og Ida. De får ikke lov til å hete Åshild, Øyvor, Bjørgulf eller Torbjørn, for det er vanskelig for beboerne å uttale... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 2. mars 2010 #39 Del Skrevet 2. mars 2010 boksestørrelse. Jeg trodde først den sto på matforumet, men den står på klær og sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. mars 2010 #40 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg leker med meg, typen eksploderer....................... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå