Pingting Skrevet 16. juni 2009 #21 Skrevet 16. juni 2009 Hei! Jeg har renset kroppen de to siste årene for E stoffer osv, og da har jeg gått på en diett hvor jeg kun har spist grønnsaker og frukt i 3 dager Da kan du sikkert svare på dette: - Hvordan vet du at E-stoffene blir liggende i kroppen din? Merker man det? Kan det ses i en blodprøve? Kan man se det i en urinprøve? Andre prøver/analyser? - Hvilke E-stoffer er det som blir igjen i kroppen? - Hvorfor og hvordan blir disse liggende? Hvor eller hvordan oppbevares de i kroppen? Hva er det som gjør at de ikke blir med resten av maten ut? - Hva er det som skjer når de visstnok blir renset ut? Hvilke prosesser er det som gjør at de blir utløst? - Hvorfor hjelper det å spise grønnsaker og frukt for å bli kvitt E-stoffene? Også lurer jeg på hvor mye du egentlig kan om E-stoffer. Å si at du renser kroppen for dem er ikke logisk. Et E-stoff er et tilsetningsstoff, men trenger ikke være kunstig fremstilt. Sitronsyre er et E-stoff. Det kommer fra sitronen. Sitronen er en frukt. Du sier at du fjerner E-stoffer fra kroppen ved å spise frukt. Lykke til.
Gjest Lyh Skrevet 16. juni 2009 #22 Skrevet 16. juni 2009 Jeg har ikke linken lenger, men skal prøve å finne den Poenget med den kuren var jo å fjerne e stoffer samt "søppel" fra fordøyelsessytemet vårt ved å spise ting som naturen har gitt oss. Men skal komme tilbake på det når jeg har funnet linken.
Gjest Bolledeig Skrevet 19. juni 2009 #24 Skrevet 19. juni 2009 Du er ikke den eneste Og den bør ikke komme fra en klinikk som tilbyr tarmskylling eller detox-fotbad.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #25 Skrevet 13. desember 2014 Tibetansk metode for rensing av kroppen: http://problemermedforstoppelse.blogspot.com/2014/12/rense-kroppen-tibetansk-metode.html Anonymous poster hash: b7297...e4d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå