Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hei!

Jeg har renset kroppen de to siste årene for E stoffer osv, og da har jeg gått på en diett hvor jeg kun har spist grønnsaker og frukt i 3 dager :)

Da kan du sikkert svare på dette:

- Hvordan vet du at E-stoffene blir liggende i kroppen din? Merker man det? Kan det ses i en blodprøve? Kan man se det i en urinprøve? Andre prøver/analyser?

- Hvilke E-stoffer er det som blir igjen i kroppen?

- Hvorfor og hvordan blir disse liggende? Hvor eller hvordan oppbevares de i kroppen? Hva er det som gjør at de ikke blir med resten av maten ut?

- Hva er det som skjer når de visstnok blir renset ut? Hvilke prosesser er det som gjør at de blir utløst?

- Hvorfor hjelper det å spise grønnsaker og frukt for å bli kvitt E-stoffene?

Også lurer jeg på hvor mye du egentlig kan om E-stoffer. Å si at du renser kroppen for dem er ikke logisk. Et E-stoff er et tilsetningsstoff, men trenger ikke være kunstig fremstilt. Sitronsyre er et E-stoff. Det kommer fra sitronen. Sitronen er en frukt. Du sier at du fjerner E-stoffer fra kroppen ved å spise frukt. Lykke til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke linken lenger, men skal prøve å finne den :) Poenget med den kuren var jo å fjerne e stoffer samt "søppel" fra fordøyelsessytemet vårt ved å spise ting som naturen har gitt oss. Men skal komme tilbake på det når jeg har funnet linken.

Gjest Bolledeig
Skrevet

Du er ikke den eneste :) Og den bør ikke komme fra en klinikk som tilbyr tarmskylling eller detox-fotbad.

• 5 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...