Gå til innhold

dere som har prøvd invisalign


Fremhevede innlegg

Gjest invisalign
Skrevet

jeg må ut med ca 30-40 ooo for å få både oppe og nede, og vurderer det sterkt.....har alltid skjems over smilet mitt......

så? er resultatet verdt den svinedyre prisen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er absolutt vredt det ja. Jeg er selv i denne type behandling, og synes det er den beste måten å rette tennene på. Jeg har tidligere gått med usynlig regulering som settes på baksiden av tennene, det var det værste jeg gjorde. Men i dag er jeg virklelig fornøyd med invisalign, selv om jeg ikke har kommet så langt men er utrolig fornøyd hittil. Ikke bare det, invisalign er helt usynlig...ingen kan eller har merket at jeg går med invisalig, selfølgelig er det både oppturer og nedturer, men re absolutt vert det ja. Sarina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...