Gå til innhold

Naar en mann tar seg til siden av nesen

Fremhevede innlegg

Skrevet

..og det er tydelig at dette skal vaere et eller annet signal til en dame han passerer. Noen som vet hva det betyr?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
..og det er tydelig at dette skal vaere et eller annet signal til en dame han passerer. Noen som vet hva det betyr?

Hæææh?

Hvorfor tror du at det er et signal?

Skrevet

Fordi dette har skjedd flere ganger og da har de sett meg rett inn i oeynene og liksom "tappet" seg paa siden av nesa. Saa jeg lurte bare paa hva det kunne bety.

Gjest Gjest
Skrevet
Fordi dette har skjedd flere ganger og da har de sett meg rett inn i oeynene og liksom "tappet" seg paa siden av nesa. Saa jeg lurte bare paa hva det kunne bety.

Kanskje du har en buse..

Skrevet
Kanskje du har en buse..

Var nok ikke det nei :)

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje det er en diskeret måte å sjekke om du er en potensiell kunde for å kjøpe kokain?

Gjest Gjest
Skrevet
Kanskje det er en diskeret måte å sjekke om du er en potensiell kunde for å kjøpe kokain?

Tenkte i samme retningen selv.

Skrevet

Uff da, og jeg som gaar rundt tror tror jeg bare ser soet og uskyldig ut :sjenert:

Takk for svar :)

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Det hørtes ikke så positivt ut, at en mann tar seg på siden av nesen når han ser deg. Det høres ut som et vurderende kroppsspråk.

Gjest Gjest
Skrevet
Det hørtes ikke så positivt ut, at en mann tar seg på siden av nesen når han ser deg. Det høres ut som et vurderende kroppsspråk.

Sorry... men jeg synes det høres mer ut som et spørsmål fra en noe paranoid person jeg!

Skrevet

Dette er da et kjent signal mannfolk bruker for å spørre diskret om du vil stifte familie:)

Neida, seriøst så høres det ut som om du vil kjøpe dop.

Skrevet

Hehe, ja... høres ut som om han lurer på om du vil ha dop. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...