Gå til innhold

avslutte sex med ronking

Fremhevede innlegg

Gjest ung kvinne
Skrevet

er det deiligere å få orgasme når du ronker foran jenta du har sex med enn å ronke alene? En jeg har hatt sex med avslutter gjerne med det, men er det ikke bedre å komme på andre måter når man først er sammen med noen? Har hatt sex med denne personen kun i fylla, så da er det kanskje enklest å komme på denne måten?

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Menn kan ha problemer med å komme når de har drukket, og da kan det være enklere å onanere for å få utløsning.

Tror ikke det handler om at det er mer deilig enn å komme på andre måter. Da ville vel gutter heller ronket enn å ha sex med damer?

Skrevet
Menn kan ha problemer med å komme når de har drukket, og da kan det være enklere å onanere for å få utløsning.

Tror ikke det handler om at det er mer deilig enn å komme på andre måter. Da ville vel gutter heller ronket enn å ha sex med damer?

Nei, men er det deiligere å ronke sammen med dama enn alene? Blir det en sterkere orgasme hvis man har hatt sex lenge først og så ronke enn hvis man bare tar en kjapp en alene?

Skrevet
Nei, men er det deiligere å ronke sammen med dama enn alene? Blir det en sterkere orgasme hvis man har hatt sex lenge først og så ronke enn hvis man bare tar en kjapp en alene?

Du kan jo snu på det og sette deg selv i hans situasjon, synes du det er deiligere å onanere mens han ser på? Det vil jo bli en helt annen setting om man onanerer sammen med noen, en om man onanerer alene. Jeg synes ihvertfall det er en stor forskjell... :)

Gjest Gjest
Skrevet

Kommer jo an på hva han liker det. Kanskje han tenner på å onanere foran deg?

Som man er det opphissende å onanere foran de jeg har sex med. Ofte er det ikke sex med i bildet heller, har ei venninne som bare liker å se på når jeg gjør det. Hadde vært deilig å ha hatt flere en en tilskuer også, det skal vi kanskje prøve neste gang, da tar hun kanskje med venninna hennes.

Konklusjon, det er mange som tenner på å være litt eksibisjonistiske, kanskje typen din er en av dem.

Gjest Gjest
Skrevet
er det deiligere å få orgasme når du ronker foran jenta du har sex med enn å ronke alene?

Ja, det er det.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Definitivt

Gjest magnep
Skrevet
er det deiligere å få orgasme når du ronker foran jenta du har sex med enn å ronke alene? En jeg har hatt sex med avslutter gjerne med det, men er det ikke bedre å komme på andre måter når man først er sammen med noen? Har hatt sex med denne personen kun i fylla, så da er det kanskje enklest å komme på denne måten?

Personlig ville jeg foretrukket å knulle deg og komme på den måten. Men mange har ereksjonsproblemer med for mye alkohol innenbords og da foretrekker de nok høyre hånden. Klart det er deiligere å ronke sammens med ei jente, dvs. hvis hun er med på leken og liker det.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er sykt mye diggere å runke foran / over dama som avslutning, enn å runke alene.

Skrevet

Så sant man har en jente der så er det vel bedre å komme på andre måter ja...Men kan som nevnt her være fylla sin "skyld", at han må runke for å komme...Eller så er det jo de som liker å f.eks trekke seg ut like før man kommer, og runke for så å spre ...for så å spre....spermiene :fnise: over stompen eller puppene til jenta.....

Gjest jeansgutt20
Skrevet

Av og til får jeg mye sterkere orgasmer av å runke eller at jenta runker meg til jeg spruter utover kroppen hennes. Kan nok være det vissuelle som gjør dette, jeg spruter mye og blir sinnsykt kåt av å se sæden pumpe utover kroppen hennes

Gjest Shelob
Skrevet
Av og til får jeg mye sterkere orgasmer av å runke eller at jenta runker meg til jeg spruter utover kroppen hennes. Kan nok være det vissuelle som gjør dette, jeg spruter mye og blir sinnsykt kåt av å se sæden pumpe utover kroppen hennes

Mmmmmm! Liker!!!!!

Typen gjorde dette på meg for en ukes tid siden. Digg å gå og tenke på i etterkant :)

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, er nok mange som tenner på dette. Også flere jenter enn man vil tro tenner på sprut. Dama er helt vill etter filmer med sprutescener og siden vi bor et stykke fra hverandre for tiden vil hun stadig at jeg viser henne å webcam.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Han er livred for at du skal bli gravid. Kanikke du heller svlege om det er så viktig for deg at han skal få orgasmen i tospann med deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...