Gå til innhold

tatovering

Fremhevede innlegg

Gjest Catwoman
Skrevet

Har veldig lyst på en liten tatovering... men er super-pysete... :sjenert:

Kunne tenkt meg en liten symbolsk sak på ankelen.

Men hvor lang tid tar det å tatovere noe på størrelse med feks. denne?

Er ikke et symbol jeg kunne tenkt meg, er bare størrelsen jeg tenker på.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Maki_*
Skrevet

Hei,

først vil jeg si at å ta tattooering ikke er så forferdelig vondt, det er nesten som å klø seg litt hardt med neglen. Slik har hvertfall jeg følt det hva gang.

Den lille der ville ikke tatt lang tid,20-30 min, litt avhengig av den som utfører den.

Vil bare råde deg til å være helt sikker før du tar tattooeringen,tenk på det en stnd når du har funnet motivet. Det er kjipt å ende opp med anger

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg har ønsket meg tatovering i flere år egentlig... det er "pyseteheten" som stopper meg - som kommer nok ikke til å angre hvis jeg først bestemmer meg :)

Jeg kjenner folk som synes voksing av leggene er vondt - og som likevel har tatovert seg. Så da burde jo jeg tørre og.

Skrevet

Det kommer helt ann på hvor du tar den tror jeg.

Jeg har en ganske stor en på legger, denne var ikke vond i det hele tatt.

Har ogsp tatt en nede på ryggen. Denne var så vond at jeg måtte ha pauser når vi kom til noen ekstra vonde områder.

Armen tror jeg også går veldig greit, eller områder der huden ikke er for tynn og det ikke er rett på beinet under.

Skrevet

Den størrelsen på en tatovering tar ca 15-20 min. Jeg er og er super pysete når det er sånne ting. Trodde det skulle gjøre kjempe vondt, men det var det ikke. jeg tok en liten tatovering på ankelen for 6 år siden og kommet nok til å ta en til, må bare finne ut akkurat hva jeg skal ha. Bare å ta den siden du har tenkt på det så lenge :) Lykketil

Skrevet

Har selv en tatovering på høyre legg, med farger, ca 15 cm lang og 5 cm bred. Den tok ca 1 time, med først å lage omriss så farge. Så da tar nok en sånn størrelse du vil ha, i bare sort, ca 25 min. Tar du det på leggen, så er ikke det særlig vondt. Blir numment ganske fort. Å ja..jeg er ei pyse :jepp:

Sjekk ut ulike tatovører før du bestemmer deg for hvem du vil skal tatovere deg. Kan være litt ymse kvalitet.

Lykke til med å velge motiv :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes du skulle ta en slik en, når du først vil dekorere kroppen for evig og alltid : Tattoo

Gjest Catwoman
Skrevet

Takk for svar :) Det høres jo ikke så farlig ut det her da.

Det er en tatoveringssjappe i byen her - kjenner non som har tatovert seg der med bra resultat ihvertfall.

Skal stikke innom der en dag og forhøre meg litt.

En annen ting: Det er vel dumt å ta på sommeren - med tanke på at en ny tatovering kanskje ikke skal ha så mye sol?

Jeg tenker jo å ta på ankelen/nederst på leggen, hvordan er det med barbering oppå en tatovering?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...