Gå til innhold

Vondt sex


Gjest Bekymret

Anbefalte innlegg

Gjest Bekymret

Hei

Jeg fødte en jente for 6 mnd siden, og siden da, har samleie vært smertefult. virker som jeg er altfor trang , at noe er i veien . Dette er veldig ubehagelig, og jeg var hos legen ca 3 mdn etter fødselen, men han fant ikke noe galt, og mente det ville rette seg.

Noen som har opplevd det samme, og kan roe meg emd at dette vil gå over?

Synes det er flaut å bestille ny time, hvis det ikke er noe, samtidig som jeg ikke vil gå igjennom resten av livet uten sex. det er så vondt at jeg ikke klarer å gjennomføre det .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg fødte en jente for 6 mnd siden, og siden da, har samleie vært smertefult. virker som jeg er altfor trang , at noe er i veien . Dette er veldig ubehagelig, og jeg var hos legen ca 3 mdn etter fødselen, men han fant ikke noe galt, og mente det ville rette seg.

Noen som har opplevd det samme, og kan roe meg emd at dette vil gå over?

Synes det er flaut å bestille ny time, hvis det ikke er noe, samtidig som jeg ikke vil gå igjennom resten av livet uten sex. det er så vondt at jeg ikke klarer å gjennomføre det .

Jeg syntes du skal bestille ny time. Ble du sydd etter fødselen? Det hender at de syr feil og at det derfor blir smertefullt i etterkant. Men det er jo rart at ikke legen så dette hvis du allerede har vært inne pga. samme problem... Jeg ville tatt en ny tur til legen og bedt om henvisning til gynokolog. De har tross alt litt mer greie på det enn en vanlig allmennlege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du sydde etter fødsel, så er det fult mulig at legen/jordmor har rett og slett sydd litt for mye slik at det blir for trangt.. En jeg kjenner måtte inn for å rette på dette etter fødsel nr 2...

Så jeg ville også ha tatt kontakt med en lege eller gynekolog for å få sjekket det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bekymret

takk for svar

jeg ble ikke sydd. jeg hadde en lynfødsel. rakk så vidt frem til fødestua før ungen var ute.

det var gjort på 20 min .

fikk noen små rift, men ingen grunn til å sy.

Jeg har aldri hatt smerter under samleie før fødselen.

noen andre tips til hva dette kan være.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...