Gå til innhold

Hvor mye betaler DU for å trene?

Gunilla

Anbefalte innlegg

Men dere må vel betale en innmeldingsavgift? Og deretter månedsavgift?

På F&S er det ingen innmeldingsavgift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prisen pr. mnd er 365, men arbeidsgiver betaler 100 av de, så da sitter jeg igjen med 265 pr mnd.

Som jeg skulle sagt det selv. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

Jeg trener på Sats.

Betalte 3000,- for 10 måneder.

Kommer nok ikke til å fornye det...

Blir liksom ikke til at jeg bruker det nok føler jeg!

Ihvertfall ikke nå som jeg har gips og krykker! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Er særlig interessert i å høre hvordan det er på Nautilus... Kalas - er det på Tøyenbadet du går?

Ja, det er på Tøyenbadet. Jeg måtte ikke betale noen innmeldingsavgift, fikk faktisk den første måneden gratis fordi jeg meldte meg inn i slutten av mars, og første betaling ikke ble før i slutten av april. Deretter måtte vi ha en opplæringstime med instruktør, som viste oss hvordan apparatene fungerte og satte opp treningsprogram til oss hvis vi ville.

Jeg synes det er veldig digg at jeg både kan trene vekter, sykling, step og svømming på et og samme sted. Man bestemmer seg ikke før man har hatt prøvetime med instruktør, men man må nok binde seg for et år, ja. Du velger selv om du vil betale hele beløpet med en gang eller ta det på autotrekk en gang i måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Dere som sier dere får dekket en del av prisen av arbeidsgiver, kan jeg spørre hvilken type bedrift dere jobber for?

Det må jo være en glimrende løsning, jeg kunne tenkt meg å foreslå det hos oss også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sier dere får dekket en del av prisen av arbeidsgiver, kan jeg spørre hvilken type bedrift dere jobber for?

Det må jo være en glimrende løsning, jeg kunne tenkt meg å foreslå det hos oss også.

Jeg jobber i en bank.

Jeg tror det er litt forskjellige ordninger - noen bedrifter sponser litt av avgiften , men i noen tilfeller tror jeg treningsstedet gir rabatt også - dette spesielt hvis det er store bedrifter. Dette kan du jo sjekke - både om din bedrift kan få en avtale - eller om de er villige til å betale litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...