Gunilla Skrevet 28. juli 2003 #1 Del Skrevet 28. juli 2003 Har fått høre at jeg trener på et "rimelig sted". For nysgjerrighetens skyld - hvor mye betaler dere for å trene på senter/studio pr. måned? Jeg betaler selv 329,- pr. måned, de har gode åpningstider (til 22 om kvelden), kan trene både sal (aerobics etc) og på apparater så mye jeg måtte lyste! Og dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 28. juli 2003 #2 Del Skrevet 28. juli 2003 Betaler litt over kr. 1200,- for 14 mndr - da kan jeg trene 7 dager i uka hvis jeg hadde villet! Klager ikke på den prisen, nei!!!! Dette innbefatter aerobics, step-trening, vekttrening i sal, styrkerom, spinning bl.a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 28. juli 2003 #3 Del Skrevet 28. juli 2003 Jeg betaler 315 pr mnd. for å trene på Elixia på Majorstua , kan ikke trene på andre Elixiaer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke innlogget Lula Skrevet 28. juli 2003 #4 Del Skrevet 28. juli 2003 Jeg betaler nøyaktig kr.0.- Da kan jeg ta aerobic og spinningtiner, samt trene i styrkerom og på tredemølle/sykkel/stepmaskin. Jeg kan også be om tilrettelegging av program fra instruktør. Senteret ligger på arbeidsplassen min, og jeg har tilgang 24 timer i døgnet om jeg vil :-) Veldig fornøyd med denne løsningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 28. juli 2003 #5 Del Skrevet 28. juli 2003 319 kroner/mnd. og kan trene på alle treningsstudioer som er medlem av Norsk treningsstudioforening (eller noe sånt...). Store saler, god plass, flinke instruktører og bra tilbud. Trives kjempebra, og vil ikke flytte tilbake til et overfylt SATS-senter som der jeg var før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2003 #6 Del Skrevet 28. juli 2003 Betaler litt over kr. 1200' date='- for 14 mndr - da kan jeg trene 7 dager i uka hvis jeg hadde villet! Klager ikke på den prisen, nei!!!! Dette innbefatter aerobics, step-trening, vekttrening i sal, styrkerom, spinning bl.a.[/quote'] Hvor trener du om jeg kan spørre om det? Det var jo veldig billig, og en fattig student som meg har ikke økonomi til å betale over 300 kr mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalas Skrevet 28. juli 2003 #7 Del Skrevet 28. juli 2003 Jeg betaler 250 kroner i måneden for treningsstudio og svømming så mye jeg vil. Dette er på Nautilus, og jeg er veldig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 28. juli 2003 #8 Del Skrevet 28. juli 2003 Friskis&Svettis i Oslo. De opererer m litt forskjellige priser på landsbasis vet jeg. Dette beløpet tilsvarer normalt 12 mndrs trening, men fordi treningskortet ble kjøpt innen utgangen av juni fikk vi et tilbud om 14 mndr for prisen av 12. I tillegg er d trukket fra 15 % rabatt fordi vi står tilsluttet gjennom idrettslaget på arbeidsplassen min.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2003 #9 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg betaler 419 pr. mnd. på sats... Ikke er jeg veldig fornøyd heller, og ALTFOR dyrt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 29. juli 2003 #10 Del Skrevet 29. juli 2003 Ingenting - spaserer til og fra jobben hver dag samtidig som jeg går en tur med hunden hver kveld ... Når jeg i korte perioder er skikkelig effektiv så tar jeg øvelser på gulvet hjemme. Burde nok ha spandert på meg treningstimer ett par ganger i uken, men jeg vet av gammel vane at interessen dabber fort av. Jeg må gjøre noe jeg virkelig liker - gå og sykle turer blir jeg aldri lei av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 29. juli 2003 #11 Del Skrevet 29. juli 2003 Friskis og Svettis (ikke i Oslo), 950 kr for 6 mnd. Spinning og slags aerobic, og jeg er kjempefornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 29. juli 2003 #12 Del Skrevet 29. juli 2003 Prisen pr. mnd er 365, men arbeidsgiver betaler 100 av de, så da sitter jeg igjen med 265 pr mnd. Da kan jeg trene apparater, aerobic, spinning,aqua og alt mulig. Er gode åpningstider der jeg trener også...til vanlig vel og merke...nå er det sommeråpningstider, og sommerprogram, så jeg får nesten ikke trent i det hele tatt :evil: Synes det burde vært lavere mnds avgift om sommeren pga dette!!! :evil: Trener på Puls, foresten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 29. juli 2003 #13 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg får betalt for å trene jeg :D Jobber som instruktør... Er blitt så vant til å ikke betale noe, at lommeboken ville fått sjokk hvis jeg måtte beguynne med det. Tror det koster over 400,- mnd der jeg jobber... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 29. juli 2003 #14 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg betaler 290 kr i måneden (studentrabatt) for å trene på Avancia, men etter at de fikk nye lokaler tror jeg nok jeg bytter til SATS i stedet, selv om det er dyrere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 29. juli 2003 #15 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg betaler kr. 300,- i mnd og får dekt 25 % fra arbeidsgiveren min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 29. juli 2003 #16 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg betaler 360 i måneden på sats. Da kan jeg trene på alle sats-sentrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzy x Skrevet 6. august 2003 #17 Del Skrevet 6. august 2003 betaler 299 kr på SATS i stavanger, og da er alt inkl. ganske fornøyd,men så er jo jeg under student da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shantee Skrevet 6. august 2003 #18 Del Skrevet 6. august 2003 Jeg betaler 298 kr måneden(årsabonnement) på privat treningssenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nicki Skrevet 6. august 2003 #19 Del Skrevet 6. august 2003 Betaler 350kr mnd. Har vært medlem dær i et år snart men kommer ikke til å fornye abbonementet. Vil heller finne en annen treningsform som passer bedre til meg. Skal iallefall kjøpe meg en slik treningssykkel for å ha hjemme. Greit å ha om vinteren for da er det ikke noe særlig å dra ut for å jogge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 6. august 2003 #20 Del Skrevet 6. august 2003 Men dere må vel betale en innmeldingsavgift? Og deretter månedsavgift? Eller? Sånn var det i hvertfall i gamle dager, da jeg trente... Er det forresten fortsatt sånn at man BINDER seg for et år? Mener det var diskusjoner angående dette, at treningssentre egentlig ikke har lov til å kreve at folk binder seg for et år. Er særlig interessert i å høre hvordan det er på Nautilus... Kalas - er det på Tøyenbadet du går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå