Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 har noen helt nye sko med svært høy hel som skal brukes til først kommende tirsdag, hvordan går man inn nye sko så raskt? hva kan jeg gjøre for at de skal bli mest mulig konfortable? takknemlig for svar
Eplefe Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 (endret) Hvis de er lær eller et annet hardt stoff kan du fukte dem litt før du går med dem, og bruk raggsokker eller noe når du går dem inn. Da går det kjapt. 8D Edit: Men om du fukter lær eller lignende må du absolutt ikke ta av deg skoene før de er tørre igjen. Endret 13. juni 2009 av Eplefe
Gjest Stjernedryss Skrevet 13. juni 2009 #3 Skrevet 13. juni 2009 har noen helt nye sko med svært høy hel som skal brukes til først kommende tirsdag, hvordan går man inn nye sko så raskt? hva kan jeg gjøre for at de skal bli mest mulig konfortable? takknemlig for svar Jeg synes stort sett pensko ikke trenger å gås inn så mye jeg. Det enkleste er vel å gå med de ganske mye innendørs, også ta de av når du begynner å få gnagesår.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2009 #4 Skrevet 13. juni 2009 Jeg tar med meg ekstrasko jeg, gjerne enkle, svarte ballerinasko. Beina mine tiltrekker seg alt av gnagsår og vannblemmer... Er utrolig plagsomt og ikke minst smertefullt. Uansett om det er joggesko eller pensko/sandaler. Ufattelig kjipt...
Gjest Gjest_tina_* Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 Jeg pleier ikke å gå inn pensko, synes faktisk de kan miste litt formen da! Det er ikke helt ideelt at de former seg etter mine breie pailabber for å si det sånn. Noen sko (særlig billigsko) er jo også i et materiale som ser best ut når det er flunka nytt og stivt, og mindre bra ut når det er gått ut. Ville bare tatt med meg gnagsårplaster i veska, en kveld pleier å gå greit i "vonde" sko så lenge de ikke er unormalt forferdelige. Det selges også slike puter/innlegssåler om du føler det blir for hardt press her og der. Når jeg skal gå ut sko (noe jeg helst ikke gjør med pensko da, som sagt) så pleier jeg å traske rundt hjemme i dem i raggsokker. Det er viktig å gå en del, nytter ikke å bare ha dem på beina imens du slenger på sofaen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå