Gå til innhold

Moderator.... et lite spørsmål fra meg her!


MarianneE

Anbefalte innlegg

Det og opp med hengelåsene deres er greit. Skjønner at det må til nå og da, men hvorfor fjernes innlegg helt?

Slik jeg ser på det, så blir innlegget tabu, slik at diskusjonen ikke skal finnes! Er ikke dette litt feil? Jeg mener, kan dere velge ut hva som er lov og ikke lov og diskutere?

Trodde dette var mot ytringsfriheten, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi stenger en tråd om den har beveget seg alt for langt bort fra det opprinnelige temaet, og det tar for mye tid å rydde den.

Inneholder den mange grove regelbrudd som personangrep og den slags hender det at vi sletter hele tråden i stedet. Fordi vi ellers måtte både stenge og rydde den.

I andre tilfeller sletter vi en hel tråd, eller enkeltinnlegg, fordi posteren ber om det. Alle registrerte brukere har rett til å be om å få sin tråd slettet. Det er bare å gi oss en rimelig grunn for det, så sletter vi.

Derimot lukker vi ikke tråder på oppfordring, om den da ikke inneholder ting som gjør at den uansett ville blitt lukket.

Om vi skulle lukke tråder fordi "eieren" ikke ønsker den gående lenger ville vi ende opp med flere hengelåser enn nødvendig.

Om vi velger å slette innlegg er det fordi de inneholder regelbrudd altså, og ytringsfriheten kan ikke kreve at slike ting skal stå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm....sånn og forstå.

Ble jo litt klokere nå, selvom jeg kanskje ikke er like enig, men regler er regler! :blunke:

Skulle tro det var nok og stenge trådene, men det er vel kanskje faren for at nye tråder skal komme som spiller videre på det opprinnelige?

Lettere og slette en tråd enn og stenge fem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro det var nok og stenge trådene, men det er vel kanskje faren for at nye tråder skal komme som spiller videre på det opprinnelige?

Om vi for eksempel kun lukket en tråd full av personangrep ville hensikten være borte. Personangrepene ville likevel være der slik at alle kunne lese dem. Ikke hyggelig for den som blir angrepet, er det vel?

Dessuten, som du nevner selv, det blir lettere å spinne videre på saken i en ny tråd. Og vi måtte lukke enda en tråd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...