Gå til innhold

Operasjon

Fremhevede innlegg

Gjest Jessica19
Skrevet

Hei alle sammen :)

Har et lite spørsmål.. Jeg har lenge hatt komplekser for mine utstående ører. Ingen jeg kjenner har noen gang kommentert dem, utenom min ekskjæreste som kommenterte at "åh så søte ører du har, de står rett ut!:)"

Det jeg skulle frem til er at jeg har vært flink å skjule dette med hår, og ungått å bruke hestehale osv. Og jeg har aldri nevnt det til noen, fordi jeg ikke vil at noen skal vi obs og legge merke til dette. Nå har jeg fått nok, og jeg har bestemt meg for operasjon.

Tenkte å ta den i ferien, ettersom man trenger litt tid for å komme seg. Men problemet mitt er: Man må gå 6-10 dager med bandasje på hodet etter operasjon.

Jeg vil ikke at noen skal vite at jeg har utført en slik koreksjon fordi jeg synes det rett og slett er direkte flaut! Ikke kan jeg isolere meg hjemme for meg selv i over 1 uke heller.. Hva kan jeg si til alle jeg ikke vil skal vite hva jeg har gjort?

Råd eller tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Du kan jo si at det er et praktisk problem for deg. Type at ørene kommer i veien når du har på hjelm osv. Kanskje det gjør det mindre flaut?

Evt kan du jo lyve og si at du fikk en svulst i øret eller noe.

Eller du kan skryte på deg feber og oppkast og si at du ikke orker besøk.

Du jeg synes virkelig ikke du skal synes det er flaut. Folk skryter jo nærmest av at de har silikon. Hvorfor er det så mye kulere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...