Gjest Gjest_Jenny_* Skrevet 13. juni 2009 #1 Del Skrevet 13. juni 2009 Heisann, er en jente på 23 år som er glad i store dildoer. Men jeg har litt problemer med å få inne glidemidler i hverdagslivet som er skikkelig bra, og ikke minst sunt for kroppen. Jeg er av den beskjedne typen, så å gå på noe kondemeri og kjøpe dyre glidemidler er jeg ikke intressert i. Så er det noen som vet om type produkter som fungerer veldig bra som glidemidler i f.eks en vanlig matvarebutikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxtor Skrevet 13. juni 2009 #2 Del Skrevet 13. juni 2009 ....nettbutikk kan du vel bestille fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helgemann Skrevet 13. juni 2009 #3 Del Skrevet 13. juni 2009 ....nettbutikk kan du vel bestille fra? http : // www.club4shop.no/index.php?cPath=108_156&club4shop=4e8d25a33ad14214db9d7822615e6fdf http : // www.kondomeriet.no/default.aspx?aid=9072858 Anb vannbasert glidemiddel, siden de er enkle å vaske bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helgemann Skrevet 13. juni 2009 #4 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Heisann, er en jente på 23 år som er glad i store dildoer. Men jeg har litt problemer med å få inne glidemidler i hverdagslivet som er skikkelig bra, og ikke minst sunt for kroppen. Jeg er av den beskjedne typen, så å gå på noe kondemeri og kjøpe dyre glidemidler er jeg ikke intressert i. Så er det noen som vet om type produkter som fungerer veldig bra som glidemidler i f.eks en vanlig matvarebutikk? De du bestiller fra nett er ikke så dyre. Men vil du ikke bestille, har jo RFSU glidemiddel du kan bruke. Den får du kjøpt både på apotek og butikk. Trur den heter "Klick" og er en grønn tube. Glidemiddel er ikke så dyrt. En hundrelapp eller mindre. Endret 13. juni 2009 av helgemann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elita Skrevet 13. juni 2009 #5 Del Skrevet 13. juni 2009 Heisann, er en jente på 23 år som er glad i store dildoer. Men jeg har litt problemer med å få inne glidemidler i hverdagslivet som er skikkelig bra, og ikke minst sunt for kroppen. Jeg er av den beskjedne typen, så å gå på noe kondemeri og kjøpe dyre glidemidler er jeg ikke intressert i. Så er det noen som vet om type produkter som fungerer veldig bra som glidemidler i f.eks en vanlig matvarebutikk? Søk på glidemiddel eller sexleketøy på nettet, så får du opp mengder av muligheter. Alle som selger sexleketøy selger også glidemiddel, og de aller fleste sender dette i meget annonyme forpakninger, så andre folk skjønner ikke hva pakken inneholder. Til og med Ellos har glidemiddel og dildoer som en del av sortimentet sitt. Så mulighetene er mange til å få tak i dette uten å matte dra i en butikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juso Skrevet 14. juni 2009 #6 Del Skrevet 14. juni 2009 Du finner det ihvertfall ikke i en vanlig matbutikk. Bestill på nettet som de over her sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 14. juni 2009 #7 Del Skrevet 14. juni 2009 Heisann, er en jente på 23 år som er glad i store dildoer. Men jeg har litt problemer med å få inne glidemidler i hverdagslivet som er skikkelig bra, og ikke minst sunt for kroppen. Jeg er av den beskjedne typen, så å gå på noe kondemeri og kjøpe dyre glidemidler er jeg ikke intressert i. Så er det noen som vet om type produkter som fungerer veldig bra som glidemidler i f.eks en vanlig matvarebutikk? Apotek eller på nett...nakenprat.com f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~VanDora~ Skrevet 14. juni 2009 #8 Del Skrevet 14. juni 2009 Apotekene har gjerne et lite utvalg på glidemidler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 14. juni 2009 #9 Del Skrevet 14. juni 2009 Og på apoteket ser ingen rart på deg uansett hva du kjøper, jeg var shitnervøs første gangen jeg skulle kjøpe glidemiddel på apoteket. Jeg kunne like gjerne bare kjøpt en eske plaster; de er profesjonelle og hyggelige på apoteket og ser ikke rart på deg. (De som jobber i matbutikken og gliser til deg når du kjøper kondomer, derimot, er jeg ikke stor fan av. Jeg slo inn kondomer som alle andre varer når jeg kjøpte det, og det er det man skal gjøre!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå