Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Husker jeg kjøpte mye Burritos en periode, tror det var fra Toro. Sånn eske som inneholdt lefser, krydder og sausblanding eller noe..

Nå finner jeg ikke igjen det noen steder! Og det var jo såå godt!!

Noen som vet hva som skjedde?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sett den i det siste jeg heller, men tenkte jeg skulle hive meg ut på oppskriften til Kvinneguiden, den så god ut =)

Skrevet
Har ikke sett den i det siste jeg heller, men tenkte jeg skulle hive meg ut på oppskriften til Kvinneguiden, den så god ut =)

Enig med du, bli nok lørdagskosen i dag :goodbye:

Skrevet

Jo, den så god ut den retten som er på KG nå, men det blir ikke helt burritos med tacokrydder i min verden.. :(

Skrevet

Det eneste gode med den pakken var kryddermiksen (den du blandet med rømme) eller hva det nå var, selve lefsene var jo minimale.

(Jeg liker store lefser så jeg får plass til mest mulig inne i de :jepp: )

Skrevet

Jeg aner ikke hvilken "pakke" dere snakker om, men det finnes jo slike løse krydderposer med mange forskjellige smaker, også burrito. Lefser kan man jo bare kjøpe seperat. Krydder til rømme o.l vet jeg ikke noe om, men det må da finnes et alternativ? :)

Skrevet

Jeg pleier å kjøpe burritos pulverpakke, blander hvitløksdip og har i store tortillaser. Blander inn annet også, alt etter hva jeg har. Elsker burritos!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...