Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal ut å gå i fjellet :D

Min gamle fjellsekk er utslitt og jeg må ha ny. Etter litt surfing på nettet samt funderinger har jeg funnet ut at jeg tror jeg har lyst på en sekk fra Berghaus. Mitt problem er hvilke butikker i Oslo fører Berghaus sekker ?

Derfor - er det noen som vet hvor de selger Berghaus sekker i Oslo ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Er ganske sikker på at sports-butikker fører de sekkene. Prøv G-sport, Inter sport osv

Mvh Clea

Gjest Helenius
Skrevet

Jeg vet ikke om de har Berghaus-sekker der - men et besøk på Oslo Sportslager i Torggata er definitivt stedet å gå for å kjøpe slikt utstyr. Der jobber det bare folk som har peiling, noe som er mangelvare i en god del andre butikker...

Skrevet

Hmmm - problemet er at jeg har vært innom G-sport, Sportsvarehuset og Intersport samt flere andre butikker, men ingen hadde den sekken jeg hadde sett meg ut på nettet. Hvis jeg ikke finner noen butikker som fører slike sekker får jeg dra til Oslo Sportslager - enig med Helenius at de er flinke og kan sine ting :D (det er bare det at som regel når jeg har funnet ut hva jeg vil ha vil jeg ha det og ikke noe annet :oops: )

Takk for tilbakemeldingene. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Har du vært innom "friluftslivbutikken" som ligger i Bogstadveien? Hva er det den heter igjen... Fjellsport? De har i alle fall mye bra! Og det er forresten en bra sportsbutikk i området der også... Jeg er bare så håpløs på navn....

Selv har jeg sekk fa Bergans, i damemodell. Anbefaler Bergans på det varmeste om du ikke finner sekken du leter etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...