Gå til innhold

Canesten

Fremhevede innlegg

Gjest tarra
Skrevet

Hei=)

Hva er best av 6-dagers behandling og 1-dagsbehandling?

Funker begge like bra?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har bare prøvd 1-dagsbehandlingen, og den funker iallefall ;)

Greit å bli kvitt det kjappest mulig.

Man må (eller bør i hvert fall) smøre seg utvendig med den kremen noen dager etterpå da, så alt er ikke gjort på en kveld.

Gjest Gjest
Skrevet

første gang eller er det et gjenvendende problem?

Begge deler funker, men syns det er kav med 6-dagerskuren fordi tabletten forsvinner jo ikke - den kommer ut igjen i kornete konsistens som er plagsom og ekkel i trusen.

Dersom det er et gjenvendende problem kan du gå til legen og få resept på en kur som er litt tøffere. Det var det eneste som hjalp meg. Kan finne navnet på legemiddelet om du er interessert.

Gjest tarra
Skrevet
første gang eller er det et gjenvendende problem?

Begge deler funker, men syns det er kav med 6-dagerskuren fordi tabletten forsvinner jo ikke - den kommer ut igjen i kornete konsistens som er plagsom og ekkel i trusen.

Dersom det er et gjenvendende problem kan du gå til legen og få resept på en kur som er litt tøffere. Det var det eneste som hjalp meg. Kan finne navnet på legemiddelet om du er interessert.

Det er 3 gangen jeg har sopp nå. Legen sier jeg bare skal fortsette på Canesten. Er drit lei Canesten akkurat nå. Den stygge stikkpillen kommer jo bare ut igjen og lager masse griseri :P Derfor håper jeg på om en 1 dags kur kan funke like bra som en 6dagers kur, pluss at man bruker krem da selvfølgelig ;). Det blir jo bare rot med 6 vaginalstikkpiller. Haha ;p

Hva heter kegemiddlet da ? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...