Gå til innhold

Silikon, rekonvalesenstid etter operasjon

Linemarte

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal opereres om 3 uker (silikon over muskel) og vil gjerne høre andres erfaring med hvor lang tid det tok før dere kunne begynne et "normalt liv" igjen. Og ikke minst trening, jeg trener veldig mye og vet jeg kommer til å være utålmodig med å komme i gang igjen.

Selvsagt vet jeg at jeg må ta det med ro, og legen gir god informasjon. allikevel hadde det vært fint å høre andres erfaringer!

Takker, Line Marte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Line Marte!

Du kan regne med i hvert fall 4-5 ukers totalt fravær fra treningen, før du begynner veldig forsiktig. Ikke lurt å forhaste seg og pådra seg noen komplikajoner.

Jeg opererte mine for snart 1 år siden, silikon gel, 450ml også over muskelen, kjempefornøyd! Beste jeg har gjort, burde gjort det enda tidligere hadde det ikke vært for disse pengene...

Håper alt går bra, du kommer sikker til å bli kjempefornøyd du også! Alle jeg kjenner som har gjort det, er superfornøyde!

Hvor store skal du ha?

Klem, Charlotte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Charlotte!

Jeg skal ha 420ml, det var det meste de ville anbefale.

Line Marte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mine operert siste uken i april, og har begynt å trene igjen i nå. Det går veldig fint, men må være litt forsiktig med overkroppen. Hør på doktorens råd!

Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere! Takker for info! :)

Jeg ser veldig fram til å dette gjort, men begynner å bli litt spent nå, gruer meg litt også...

Line Marte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Takk til dere som deler disse erfaringene! Jeg skal inn til operasjon i slutten av juni. Blir 400cc slikon på meg, ser det ut til.

Klem, Janicke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble operert i september, under muskel, ble operert tirsdag og var på jobb igjen mandag. Har vanlig kontorjobb men gikk nok litt rart de første par dagene. Kunne løpe igjen etter 6 uker, prøvde å svømme etter 6 uker også men det var ikke behagelig!!! Ta det med ro den første tiden så får du best resultat, husk du skal leve med de nye fordelene dine i mange år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Marte_*

Hei! kanskje litt OT, men vært på konsultasjon jeg også, men ble litt skuffa når Dr foreslo kun innlegg i størrelsesorden 250-280. Jeg vil i hvertfall ha 380-400, kanskje også 450, det har flere venninner og de er kjempefine!

Dere som har litt større, måtte dere argumentere for det, dikterte dere størrelsen mer eller mindre selv?

Marte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...

Jeg tok silikon for en uke siden. 220cl i hver. Og syns de ble veldig fine. Vil anbefale alle der ute om tenke seg nøye om, smertene gjør kjempe vondt. Jeg tok under muskelen og det gjør tross alt vondere enn over. Men du får kanskje et bedre resultat. Jeg fikk det ihverfall :) Silikon er et vanlig inngrep så ikke vær redd. Det vil bare gjøre vondt noen dager. etter den tiden vil du føle deg så lykkelig med nye pupper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cecci, det at du blir så lykkelig med silikonpupper er oppskrytt. Klart man innbiller seg at man har gjort riktig valg to uker etter operasjonen.. Jeg har hatt mine i snart 6 år, og kan med hånden på hjertet si at operasjonen ikke har gjort meg lykkeligere. Jeg anbefaler ingen operasjon, for det ser fake ut, og kjennes fake ut. De som sier noe annet lyver for seg selv. Mine skal UT, og jeg gleder meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mine i over 10 år, og er enig med gjest over her. Se også denne tråden, der jeg og flere skriver om våre erfaringer med silikon...

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=709626

Kanskje for sent for dere som allerede har bestilt, men om noen andre leser dette og kanskje ombestemmer seg så skal jeg være fornøyd :)

Hilsen ei som snart skal fjerne alt av silikon..

Anonym poster: 912ab36103713194edcfce7293c8e93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...