Gå til innhold

Oreo cookies -så gode som ryktet sier?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg smakte Oreo Cookies for første gang for noen dager siden og må si at jeg ble litt skuffet. Skal ikke si at de var vonde, for det var de ikke, men jeg ble litt skuffet. De smakte litt lite, synes jeg, og var ikke den opplevelsen jeg har hørt om. Av personlige grunner drikker jeg absolutt ikke melk og jeg har hørt at de ikke smaker det samme uten melk til...?

Nå er spørsmålet: Er de så gode som de blir beskrevet som? Hvordan kan jeg nyte Oreoene mer? Hva kan jeg ha til istedenfor melk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker overhodet ikke Oreo-cookies. Ikke Oreokake heller..

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Gjest Gjest_Anna_*
Skrevet

Har du prøvd Oreokaken på Deli de Luca? Umulig å ikke elske den!

Gjest Christabelle
Skrevet

Jeg lager Oreo-milkshake :)

Vaniljeis, melk og en oreokjeks. Kjempegodt!

Gjest Gjest
Skrevet

Syns bare det smaker smør, jeg...

Beklager om jeg blander meg, men er det ikke melk i kremen mellom kjeksene? Mener ikke blande meg.

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Sånn var det med meg og første gang jeg smakte Oreo - syns ikke det var noe særlig. Men nå er jeg h-e-k-t-a :)

Skrevet
Har du prøvd Oreokaken på Deli de Luca? Umulig å ikke elske den!

Det var da voldsomt - for min gane er den aldeles uspiselig, faktisk.

Og Oreokjeks synes jeg smaker søtt og kunstig, slik kjøpekjeks fulle av tilsetningsstoffer gjerne gjør.

Skrevet
Liker overhodet ikke Oreo-cookies. Ikke Oreokake heller..

:5:

De er VELDIG oppskrytt!!!

Gjest antigartner
Skrevet

Jeg ser heller ikke det helt store i Oreo-kjeks. Innsøt meliskrem med tørr kakaokjeks på hver side er ingen vinner hos meg. Jeg er ingen melkedrikker, og hvis kriteriet for at noe skal være "verdens beste" er at en må ha melk til, så er det noe grunnleggende feil for min del.

De Oreo-kakene jeg har spist (både kjøpt ute og hjemmelagede) har derimot vært veldig gode, i alle fall med kaffe til.

Skrevet

Gjende fra Sætre er best. Sånt blir det ostekake av!

Skrevet

I hate the oreo cookies, but I love the oreo cake.

Skrevet

Oreo kake er best, men oreo cookies er også gode.

Gjest Dora Flanica
Skrevet

syns oreokjeksene er gode, men man blir fort lei. Oreokaka på Peppes, derimot... Nammm! :hjerte:

Skrevet

NAMNAM Oreokake ;)

Også milkshaken da, som jeg kjøpte mye i USa da jeg bodde der.. Coockies and cream het den mmmmm :sikle:

Men kjeksen i seg selv syntes jeg ikke er noe spesielt

Skrevet

Som mange andre her så likte jeg de ikke første gang jeg smakte Oreo, men nå er det faktisk den beste kjeksen jeg vet om :)

Selve kjeksen er ikke altfor søt og det gjør at det søte fyllet ikke blir kvalmende. Jeg kan spise en hel pakke lett :sikle: Er enda bedre med melk :sjenert:

Skrevet

Er ikke så glad i selve oreo-kjeksene med eller uten melk, men oreo-kaken på bl.a Deli de Luca er veldig god og det samme er selvlagde oreo milkshakes. Hvis jeg skal spise oreo-kjeks foretrekker jeg med sjokoladetrekk rundt (husker ikke om den finnes i Norge).

Gjest ~VanDora~
Skrevet

Oreokjeks med sjokolade rundt som du får kjøpt på matbutikken med en halvliter melk!! Halleluja :ler:

Skrevet

Synes ikke de er saa gode, liker ikke Oreokake heller. Men kjeksene med sjokoladetrekk rundt er ganske gode :jepp:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg eeeelsker det! Både kake- og kjeksform. Er oppvokst med det, så det er mulig ejg har fått det inne med blodet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...