Gjest GAL Skrevet 12. juni 2009 #1 Del Skrevet 12. juni 2009 Hei, jeg er ei jente på 15 år og jeg har et problem... Jeg ble mobbet i 8 klasse som gjorde at de to beste vennene mine som betyde ALT for meg ikke vill være med meg lenger. (Jeg vet dere sikkert tenker at jeg ikke burde bry meg om de siden de ikke vil være venn med meg pågrunnav det.) Men selvom de dumpa meg som venn kommer jeg ikke over dem ;( Livet mitt var perfekt når jeg var med dem, jeg smilte vær dag hadde det supert. Men nå har livet mitt gått i grus, jeg vil bare bort!!! Jeg er ikke meg selv lenger!! Jeg er en person med dårlig selvtillit og er helt annerledes enn jeg var før! Likte meg selv bedre før!! Jeg sitter nesten bare hjemme vær dag å er lei meg, jeg oppfører meg jo som de er død eller no.. Men for meg er de på en måte "DØD". Jeg ser de jo vær dag.. men de sier ikke hei engang De gamle vennene mine er "døde" virker som jeg har mistet mine to beste venner siden de har dødd.. vanskerlig å forklare.. JEG ER GAL!! det er vel ikke normalt å ikke komme over falske venner? Og tro de er "død"?? Det ødelleger livet mitt!! JEG ER GAL!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2009 #2 Del Skrevet 20. juni 2009 Du har to muligheter: Enten, prøve å snakke med dem, om hva som har skjedd, om dere kan bli venner igjen osv? Kanskje det er et eller annet du har såret dem med som du ikke er klar over? Hvis ikke er det vel i grunn ingen unnskydning for deres oppførsel, ungdom kan være slemme… Mulighet nr 2, er å gjøre en god innsats for å skaffe deg nye venner? Kanskje er det andre som er ensomme, se deg rundt! Kanskje noen virker kjedelige, teite osv, men kan være kjempehyggelige når du blir kjent med dem. Dette går bra. Det føles som verdens undergang nå, jeg vet, men det er i grunn ikke det. De er ikke døde, de velger å overse deg. Ikke sørg over noen som har valgt deg bort. Fortsett å leve ditt liv, og den beste ”hevnen” du eventuelt kan ta, er å bli mest mulig vellykket selv, vær glad, vis at du har det helt flott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MåneSkygge Skrevet 20. juni 2009 #3 Del Skrevet 20. juni 2009 Det er ikke unormalt og ikke komme over tapet av sine venner. Skjønner godt at du syns det er veldig vanskelig. Hadde jeg mistet min beste venn så vet jeg ikke hva jeg skulle gjort. Har ikke så mange råd og komme med, men vil bare si at jeg håper du snart føler deg bedre og at du finner virkelige venner som er deg for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 20. juni 2009 #4 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg er voksen, men hadde 2 venninner. Hun ene ødela jeg vennskapet med, hun andre skjelte med ut og gikk sin vei. Hun var så sjalusi. Voksne kan også bli uvenner, men det gjør like vondt uansett alder. Så jeg følger virkelig med deg. Er det ikke andre jenter som kan være noe for deg? Kanskje det er noen som ønsker og være din venn? Ikke sitt inne hver dag, du må finne deg nye venner. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2009 #5 Del Skrevet 20. juni 2009 Du er ikke gal! Du har lov til å være trist og sint. Håper alt blir bedre snart :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2009 #6 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg ble mobbet i 8 klasse som gjorde at de to beste vennene mine som betyde ALT for meg ikke vill være med meg lenger. (Jeg vet dere sikkert tenker at jeg ikke burde bry meg om de siden de ikke vil være venn med meg pågrunnav det.) Du har rett. Jeg tenker i hvertfall det. Du blir mobbet, og dermed vil ikke vennene dine være venner med deg lenger?? Da er de ikke noen gode venner! Tøff deg opp, og ta en prat med dem. Spør dem hva som har skjedd. Hvis det ikke kommer noe ut av det, er jeg helt sikker på at det finnes andre i klassen/på skolen du kan bli bedre kjent med, og bli venn med. Lykke til, dette ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå