Respect Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Hei! Jeg skal snart på bryllup i Sverige. Hvilke tradisjoner har de der som vi ikke har i Norge?
Gjest Marlo Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 De har stort sett de samme tradisjoner som i Norge. Jeg har iallefall aldri sett noe annet.
Stillest vann Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 Hei! Jeg skal snart på bryllup i Sverige. Hvilke tradisjoner har de der som vi ikke har i Norge? De synger ordentlige drikkeviser og har orden på skålene.
Gjest Marlo Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 De synger ordentlige drikkeviser og har orden på skålene. Tror ikke det er noe alle gjör. Har ialllefall aldri hört om noen som gjör det.
Stillest vann Skrevet 12. juni 2009 #5 Skrevet 12. juni 2009 Tror ikke det er noe alle gjör. Har ialllefall aldri hört om noen som gjör det. Hm, jeg har visst vært i spesielle bryllup, da
Gjest Marlo Skrevet 12. juni 2009 #6 Skrevet 12. juni 2009 Hm, jeg har visst vært i spesielle bryllup, da Ja man kan vel se for seg hva slags venner du har haha. Neida, i Sverige er det nok vanligere med drikkeviser, rim og vers og slike festlige aktiviteter, men der jeg har sett det brukes er på St.Hans, jul og nyttår og slikt, sjeldent i bryllup
leirbål Skrevet 12. juni 2009 #7 Skrevet 12. juni 2009 Jeg har vært litt i et svensk bryllups forum. Der er det vanlig med drikkeviser. Og så hender det at brudeparet åpner pakkene selv dagen etter, eller under kaffen el. Ellers er det mye rim og mere leker ol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå