Snorkie Skrevet 28. juli 2003 #21 Skrevet 28. juli 2003 Gul Sola er gul. Den er en viktig energikilde, og det ser ut til at du forsyner deg grådig av den… Du er full av futt og fart, og sprer glede og latter rundt deg. Du er likt fordi du alltid har en artig kommentar på lur og fordi du får folk til å føle seg vel i ditt nærvær. Åpen og hjertelig er ord som beskriver deg. Gult er kult!
Skusla Skrevet 28. juli 2003 #22 Skrevet 28. juli 2003 GRØNN! Hva er grønt? Jo. Trær, gress…alt som er jordnært. Og det er du og. Jordnær og naturlig. Du er flink til å få frem det beste i folk, og folk liker deg fordi du bryr deg og er troverdig. Når du når målene dine, er det ikke nødvendigvis det å håve inn masse penger og ære som er det viktigste, det er gjerne det du selv kan dra nytte av senere i livet som er viktig. Grønt er skjønt! :D
Jusy me Skrevet 28. juli 2003 #23 Skrevet 28. juli 2003 Gul Sola er gul. Den er en viktig energikilde, og det ser ut til at du forsyner deg grådig av den… Du er full av futt og fart, og sprer glede og latter rundt deg. Du er likt fordi du alltid har en artig kommentar på lur og fordi du får folk til å føle seg vel i ditt nærvær. Åpen og hjertelig er ord som beskriver deg. Gult er kult!
*Lavendel* Skrevet 28. juli 2003 #24 Skrevet 28. juli 2003 Rød Hva assosierer vi med rødt? Sportsbiler, roser, kjærlighet og lidenskap.Så fint, for du er et følelsesmenneske! Du lever i "nuet", og snakker ofte før du får tenkt deg om, noe som kan medføre diverse pinlige situasjoner. Du er gjerne spontan, og vet hvordan man skal leve livet med det du synes er viktigst. Vær glad for at du er rød, det er en flott farge! Syns ikke det stemte helt da...
*nora* Skrevet 28. juli 2003 #27 Skrevet 28. juli 2003 Grønn Hva er grønt? Jo. Trær, gress…alt som er jordnært. Og det er du og. Jordnær og naturlig. Du er flink til å få frem det beste i folk, og folk liker deg fordi du bryr deg og er troverdig. Når du når målene dine, er det ikke nødvendigvis det å håve inn masse penger og ære som er det viktigste, det er gjerne det du selv kan dra nytte av senere i livet som er viktig. Grønt er skjønt! Ble glad jeg nå!! :D Var så redd for å få en eller annen drittfarge, men grønn liker jeg veldig godt, og synes det stemmer godt det andre også!
Malou Skrevet 28. juli 2003 #28 Skrevet 28. juli 2003 Blå Havet, himmelen og vakre blomster. Det er blått. Denne fargen er den mest behagelige. Fargen står for verdier som lojalitet og tillit. Du er kanskje en person som ikke øser ut alt om ditt innerste indre til alle og enhver- du uttrykker ikke følelser mer enn du må. Kanskje har du det slik at du må være for deg selv en periode for å komme til hektene. Du er flink til å holde hodet kaldt når det trengs, og din avslappede væremåte gjør at du blir lett kjent med folk- skjønt det er svært mulig at du nøyer deg med få, nære venner.Du er en tenkede person- og blått er flott! Blå var en av yndlingsfargene mine før, men jeg har blitt lei av den nå så nå er jeg stort sett litt anti-blå. :-? Lurer på om det kan ha noe med å gjøre at jeg valgte et alternativ som inneholdt havet to ganger... Noe av resten stemmer og noe stemmer svært lite. Jennifer
Gjest Virvel Skrevet 28. juli 2003 #29 Skrevet 28. juli 2003 Blå! Ingen tvil om at jeg er en blå person, bare se i klesskapet mitt, tihi.
*Lillian* Skrevet 28. juli 2003 #30 Skrevet 28. juli 2003 Blå Havet, himmelen og vakre blomster. Det er blått. Denne fargen er den mest behagelige. Fargen står for verdier som lojalitet og tillit. Du er kanskje en person som ikke øser ut alt om ditt innerste indre til alle og enhver- du uttrykker ikke følelser mer enn du må. Kanskje har du det slik at du må være for deg selv en periode for å komme til hektene. Du er flink til å holde hodet kaldt når det trengs, og din avslappede væremåte gjør at du blir lett kjent med folk- skjønt det er svært mulig at du nøyer deg med få, nære venner.Du er en tenkede person- og blått er flott! Vel, det stemte jo egentlig på en måte. Men jeg uttrykker jo følelser for meg selv med dikt og dagbok og sånn, da... Men jeg har jo i alle år gjort alt jeg kan for å skjule følelsene mine for andre så da stemmer det kanskje da Lillian
nille-s Skrevet 28. juli 2003 #31 Skrevet 28. juli 2003 Grønn tenkte det ble sort, men den fins vel ikke??
Gjest Pudding Skrevet 28. juli 2003 #32 Skrevet 28. juli 2003 Grønn Hva er grønt? Jo. Trær, gress…alt som er jordnært. Og det er du og. Jordnær og naturlig. Du er flink til å få frem det beste i folk, og folk liker deg fordi du bryr deg og er troverdig. Når du når målene dine, er det ikke nødvendigvis det å håve inn masse penger og ære som er det viktigste, det er gjerne det du selv kan dra nytte av senere i livet som er viktig. Grønt er skjønt!
Marianne Skrevet 28. juli 2003 #33 Skrevet 28. juli 2003 Grønn Hva er grønt? Jo. Trær, gress…alt som er jordnært. Og det er du og. Jordnær og naturlig. Du er flink til å få frem det beste i folk, og folk liker deg fordi du bryr deg og er troverdig. Når du når målene dine, er det ikke nødvendigvis det å håve inn masse penger og ære som er det viktigste, det er gjerne det du selv kan dra nytte av senere i livet som er viktig. Grønt er skjønt! Og det passet helt perfekt for grønn er virkelig den fineste fargen
@lfa Skrevet 28. juli 2003 #34 Skrevet 28. juli 2003 Blå Havet, himmelen og vakre blomster. Det er blått. Denne fargen er den mest behagelige. Fargen står for verdier som lojalitet og tillit. Du er kanskje en person som ikke øser ut alt om ditt innerste indre til alle og enhver- du uttrykker ikke følelser mer enn du må. Kanskje har du det slik at du må være for deg selv en periode for å komme til hektene. Du er flink til å holde hodet kaldt når det trengs, og din avslappede væremåte gjør at du blir lett kjent med folk- skjønt det er svært mulig at du nøyer deg med få, nære venner.Du er en tenkede person- og blått er flott! Jippiii. Blått er faktisk en av yndlingsfargene mine. Beskrivelsen passer nok ganske godt den også....
Suzy Skrevet 29. juli 2003 #35 Skrevet 29. juli 2003 Blå Havet, himmelen og vakre blomster. Det er blått. Denne fargen er den mest behagelige. Fargen står for verdier som lojalitet og tillit. Du er kanskje en person som ikke øser ut alt om ditt innerste indre til alle og enhver- du uttrykker ikke følelser mer enn du må. Kanskje har du det slik at du må være for deg selv en periode for å komme til hektene. Du er flink til å holde hodet kaldt når det trengs, og din avslappede væremåte gjør at du blir lett kjent med folk- skjønt det er svært mulig at du nøyer deg med få, nære venner.Du er en tenkede person- og blått er flott Suz
Gjest Embla s Skrevet 29. juli 2003 #37 Skrevet 29. juli 2003 Brrrrrrun :-? Brun Brun er en farge det oser tradisjon av. Kanskje er du en slik person selv, et tradisjonsmenneske. Du er nok en logisk, analytisk og praktisk person, og du tenker mer med hodet enn med hjertet. Du er glad i å utfordre deg selv mentalt, enten det er med kryssord, lese bøker eller spille kunnskapsspill. Det finnes også de som utfordrer seg selv med å lage musikk! Brun er en nøytral farge, og du er nok god på å skille mellom drøm og virkelighet. Du er tolerant, har et åpent syn på det meste og du er mentalt stabil- for det meste. Hvem sier at brunt er kjedelig?
Gjest Kira i.i. Skrevet 29. juli 2003 #39 Skrevet 29. juli 2003 Svart Dette er mystikkens farge! Den symboliseres ofte med suksess, fremgang og en dose profesjonalitet. Du liker å utøve makt, fargen er ofte sett på som konservativ og litt kjedelig. Dressen er gjerne svart, og går du ikke med dress nå, så kan det godt hende at du ender opp som en dress-sliter om noen år! Svart er også nattens farge, og du er gjerne litt mystifisktisk av deg. All mystikken, profesjonalitet og makten er vel og bra- jada, men pass deg så du ikke ende opp med å skremme bort andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå