Gå til innhold

Hvilken FARGE er du????


celiasse

Anbefalte innlegg

Oransje :blunke: :blunke: :blunke:

Yippi!! Dette er yndlingsfargen min :briller:

Her har vi en artig kar! Hvis det første du ser om morgenen er en usedvanlig blid og opplagt person, er det nok bare du som har tatt en kikk i speilet! Oransje er en varm og innbydende farge, og det samme kan sies om deg og. Du er en inkluderende person, som står for det utadvendte og sosiale. Du er på utkikk etter eventyr støtt og stadig, og du får gjerne mange følgesvenner ettersom du er så sjarmerende. Stå på videre!

http://spray.nettavisen.no/testorama/?id=992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

Brun

Brun er en farge det oser tradisjon av. Kanskje er du en slik person selv, et tradisjonsmenneske. Du er nok en logisk, analytisk og praktisk person, og du tenker mer med hodet enn med hjertet. Du er glad i å utfordre deg selv mentalt, enten det er med kryssord, lese bøker eller spille kunnskapsspill. Det finnes også de som utfordrer seg selv med å lage musikk! Brun er en nøytral farge, og du er nok god på å skille mellom drøm og virkelighet. Du er tolerant, har et åpent syn på det meste og du er mentalt stabil- for det meste. Hvem sier at brunt er kjedelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønn

Hva er grønt? Jo. Trær, gress…alt som er jordnært. Og det er du og. Jordnær og naturlig. Du er flink til å få frem det beste i folk, og folk liker deg fordi du bryr deg og er troverdig. Når du når målene dine, er det ikke nødvendigvis det å håve inn masse penger og ære som er det viktigste, det er gjerne det du selv kan dra nytte av senere i livet som er viktig. Grønt er skjønt!

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halleluja mine venner! Det er sent på kveld, og jeg har tydeligvis utviklet fargen til bæsj...

Brun

Brun er en farge det oser tradisjon av. Kanskje er du en slik person selv, et tradisjonsmenneske. Du er nok en logisk, analytisk og praktisk person, og du tenker mer med hodet enn med hjertet. Du er glad i å utfordre deg selv mentalt, enten det er med kryssord, lese bøker eller spille kunnskapsspill. Det finnes også de som utfordrer seg selv med å lage musikk! Brun er en nøytral farge, og du er nok god på å skille mellom drøm og virkelighet. Du er tolerant, har et åpent syn på det meste og du er mentalt stabil- for det meste. Hvem sier at brunt er kjedelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rød

Hva assosierer vi med rødt? Sportsbiler, roser, kjærlighet og lidenskap.Så fint, for du er et følelsesmenneske! Du lever i "nuet", og snakker ofte før du får tenkt deg om, noe som kan medføre diverse pinlige situasjoner. Du er gjerne spontan, og vet hvordan man skal leve livet med det du synes er viktigst. Vær glad for at du er rød, det er en flott farge!

Endelig en test som nesten stemmer. Pleier å tenke før jeg snakker, men ellers stemmer testen veldig bra. Jeg ELSKER sportsbiler, roser, kjærligheten og lidenskap :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blå

Havet, himmelen og vakre blomster. Det er blått. Denne fargen er den mest behagelige. Fargen står for verdier som lojalitet og tillit. Du er kanskje en person som ikke øser ut alt om ditt innerste indre til alle og enhver- du uttrykker ikke følelser mer enn du må. Kanskje har du det slik at du må være for deg selv en periode for å komme til hektene. Du er flink til å holde hodet kaldt når det trengs, og din avslappede væremåte gjør at du blir lett kjent med folk- skjønt det er svært mulig at du nøyer deg med få, nære venner.Du er en tenkede person- og blått er flott!

loolaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gul

Sola er gul. Den er en viktig energikilde, og det ser ut til at du forsyner deg grådig av den… Du er full av futt og fart, og sprer glede og latter rundt deg. Du er likt fordi du alltid har en artig kommentar på lur og fordi du får folk til å føle seg vel i ditt nærvær. Åpen og hjertelig er ord som beskriver deg. Gult er kult!

Hm... Mine favorittfarger har alltid vært grønt og blått jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er

Grønn

Hva er grønt? Jo. Trær, gress…alt som er jordnært. Og det er du og. Jordnær og naturlig. Du er flink til å få frem det beste i folk, og folk liker deg fordi du bryr deg og er troverdig. Når du når målene dine, er det ikke nødvendigvis det å håve inn masse penger og ære som er det viktigste, det er gjerne det du selv kan dra nytte av senere i livet som er viktig. Grønt er skjønt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rød

Hva assosierer vi med rødt? Sportsbiler, roser, kjærlighet og lidenskap.Så fint, for du er et følelsesmenneske! Du lever i "nuet", og snakker ofte før du får tenkt deg om, noe som kan medføre diverse pinlige situasjoner. Du er gjerne spontan, og vet hvordan man skal leve livet med det du synes er viktigst. Vær glad for at du er rød, det er en flott farge!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er Grønn

Hva er grønt? Jo. Trær, gress…alt som er jordnært. Og det er du og. Jordnær og naturlig. Du er flink til å få frem det beste i folk, og folk liker deg fordi du bryr deg og er troverdig. Når du når målene dine, er det ikke nødvendigvis det å håve inn masse penger og ære som er det viktigste, det er gjerne det du selv kan dra nytte av senere i livet som er viktig. Grønt er skjønt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæh, tenke seg til, jeg ble blå, og det er yndlingsfargen min! Ble så glad da det dukket opp: BLÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Oransje

Her har vi en artig kar! (kar?? hrmf!!) Hvis det første du ser om morgenen er en usedvanlig blid og opplagt person, er det nok bare du som har tatt en kikk i speilet! Oransje er en varm og innbydende farge, og det samme kan sies om deg og. Du er en inkluderende person, som står for det utadvendte og sosiale. Du er på utkikk etter eventyr støtt og stadig, og du får gjerne mange følgesvenner ettersom du er så sjarmerende. Stå på videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Blå

Min ynglingsfarge også :D

Havet, himmelen og vakre blomster. Det er blått. Denne fargen er den mest behagelige. Fargen står for verdier som lojalitet og tillit. Du er kanskje en person som ikke øser ut alt om ditt innerste indre til alle og enhver- du uttrykker ikke følelser mer enn du må. Kanskje har du det slik at du må være for deg selv en periode for å komme til hektene. Du er flink til å holde hodet kaldt når det trengs, og din avslappede væremåte gjør at du blir lett kjent med folk- skjønt det er svært mulig at du nøyer deg med få, nære venner.Du er en tenkede person- og blått er flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...