Gå til innhold

Jaipur Indiske Restaurant, Oslo


GodsChild

Anbefalte innlegg

Noen som har vaert der? Var maten noe bra? Lest litt rundt om paa nettet, men anmeldelsene er vaeldig varierende..

Endret av GodsChild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har vaert der? Var maten noe bra? Lest litt rundt om paa nettet, men anmeldelsene er vaeldig varierende..

Jeg har vært der mange ganger og synes det er bra. Servicen er hyggelig, de har godt nanbrød, og maten smaker mye. Ikke alltid like fornøyd med styrkegraden, selv om man bestiller sterk er den ikke nødvendigvis veldig sterk, så er du glad i virkelig sterk mat bør du presisere det når du bestiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært der mange ganger og synes det er bra. Servicen er hyggelig, de har godt nanbrød, og maten smaker mye. Ikke alltid like fornøyd med styrkegraden, selv om man bestiller sterk er den ikke nødvendigvis veldig sterk, så er du glad i virkelig sterk mat bør du presisere det når du bestiller.

Takk for svar! Det var godt du sa det om styrkegraden, det skal jeg absolutt huske paa :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er naa tilbake derfra og det var absolutt verdt besoeket! Kjempegod mat, og de tilpasset mer enn gjerne maten for meg (har enkelte intoleranser). Hyggelige priser ogsaa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært der en gang. God mat og bra service. Jeg synes det er en av de bedre indiske restaurantene i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Åja! Der har jeg vært flere ganger! Kjempegod mat og hyggelig betjening! Eneste jeg ikke er helt fornøyd med der, er raitaen, så den bestiller jeg ikke der lengre ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...