Gjest Gjest_Michelet Skrevet 11. juni 2009 #1 Del Skrevet 11. juni 2009 Noen som vet hva det koster å lappe et punktert bildekk? Evt. om det er ca samme pris over alt eller om prisene varierer veldig ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekemiddel Skrevet 19. juni 2009 #2 Del Skrevet 19. juni 2009 Noen som vet hva det koster å lappe et punktert bildekk? Evt. om det er ca samme pris over alt eller om prisene varierer veldig ? Kjøp lappeskum på bensinstasjonen. Har brukt det ved 2 anledninger, funker som bare det og koster vel et sted mellom 100 og 200 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 19. juni 2009 #3 Del Skrevet 19. juni 2009 Dette skummet holder vel bare midlertidig ? Det står en skrue rett inn i det punkterte dekket mitt,og jeg ønsker å fikse det permanent Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekemiddel Skrevet 19. juni 2009 #4 Del Skrevet 19. juni 2009 Dette skummet holder vel bare midlertidig ? Det står en skrue rett inn i det punkterte dekket mitt,og jeg ønsker å fikse det permanent Takk for svar Det kommer an på skaden... Første gangen holdt det et par måneder før jeg trengte å bytte dekk. Sist gang holdt det frem til jeg måtte bytte alle dekkene fordi de hadde nedslitte spor :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 19. juni 2009 #5 Del Skrevet 19. juni 2009 Dette er ett nesten nytt dekk,så vil nok helst fikse det parmanent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlott Skrevet 19. juni 2009 #6 Del Skrevet 19. juni 2009 Dette er ett nesten nytt dekk,så vil nok helst fikse det parmanent Stikk innom en dekkforandler, evt en av bensinstasjone som fortsatt driver med noe annet enn pølsesalg. Skal ikke koste all verden, maks 2-300,- tipper jeg. Charlotte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheenaca Skrevet 19. juni 2009 #7 Del Skrevet 19. juni 2009 Da jeg fikk fikset et hull etter en skrue ordnet en venn som jobber på verksted det gratis, så det koster nok ikke så mye egentlig. Han satte en "paraply" i dekket, var visst ikke mange minutters jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå