Gå til innhold

Lappe punktert dekk

Gjest Gjest_Michelet

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Michelet

Noen som vet hva det koster å lappe et punktert bildekk? Evt. om det er ca samme pris over alt eller om prisene varierer veldig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Noen som vet hva det koster å lappe et punktert bildekk? Evt. om det er ca samme pris over alt eller om prisene varierer veldig ?

Kjøp lappeskum på bensinstasjonen. Har brukt det ved 2 anledninger, funker som bare det og koster vel et sted mellom 100 og 200 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Michelet

Dette skummet holder vel bare midlertidig ? Det står en skrue rett inn i det punkterte dekket mitt,og jeg ønsker å fikse det permanent :)

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skummet holder vel bare midlertidig ? Det står en skrue rett inn i det punkterte dekket mitt,og jeg ønsker å fikse det permanent :)

Takk for svar :)

Det kommer an på skaden... Første gangen holdt det et par måneder før jeg trengte å bytte dekk. Sist gang holdt det frem til jeg måtte bytte alle dekkene fordi de hadde nedslitte spor :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ett nesten nytt dekk,så vil nok helst fikse det parmanent :)

Stikk innom en dekkforandler, evt en av bensinstasjone som fortsatt driver med noe annet enn pølsesalg. Skal ikke koste all verden, maks 2-300,- tipper jeg.

Charlotte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg fikk fikset et hull etter en skrue ordnet en venn som jobber på verksted det gratis, så det koster nok ikke så mye egentlig. Han satte en "paraply" i dekket, var visst ikke mange minutters jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...