Gå til innhold

Katter = skadedyr

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har også en del katter innom hagen, men har ikke merket at de verken graver opp blomsterbed eller at det ligger møkk rundtomkring. Det er verre med endene som bare slipper bæsjeklatter midt på steinhellene, hunder som graver store hull helt febrilsk og rådyr som spiser tulipanløkene. Kattene er bare koselige dyr :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er noen katte hatere der ute som gjør hva som helst for å provesere.

jeg synnes folk som ikke har noe annet å iritere seg over burde ta en titt på livet sitt å kanskje finne seg en interesse isteden for å sitte å iritere seg over småting.

ta opp problemet med naboene som har katt. tenker de er villige til å gjøre en innsats for at det ikke skal være så stort problem for deg...

jeg har selv 4 katter og hadde 1 hund. vi har bodd i boligfelt i 6 år og jeg har ikke fått noen henvendelser fra naboene om tissing bærsing i blomsterbeddene. kattene bortsett fra den elste hankatten (er kastrert) går på do inne. og har katteluke for å kunne komme og gå som de vil.

men selvfølgelig går kattene over plenene deres. men det gjør også nabene sine hunder her... og hadde de ikke hatt katteluke så hadde de nok også hvert 1 hode mindre når hundene jager de. men jeg forlanger ikke alle hunder avlivet av den grunn...

på våren og forsommeren har kattene bjeller men fjerner de etterhvert sånn at de kan leve normalt og jakte på mus. det hadde hvert mye mus og rotter hadde det ikke hvert katter rundt omkring. vi hadde fellene fulle på loft og i kjeller før vi slapp ut kattene. så de gjør nytte for seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...