Gå til innhold

En liten mini på vei :)


Livinita

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvor jeg skal begynne :)

Første gang jeg skriver dagbok igrunnen!

Ligger på sofaen i dag. Er så sykt dårlig, trodde i går at det var spysjuka pga jeg spydde mange flere ganger da, enn jeg har pleid. Men ser ikke ut som det går over!

Føler meg hjelpeløs. Forloveden forstår ikke hvordan det er. Han ble snurt i går siden jeg sa han måtte rydde ut etter seg selv og skylle og sette i oppvaskmaskinen. Fikk bare slengt tilbake: "Du, hva gjør du egentlig hele dagen? Ligger du bare på sofaen?" Han mente jeg kunne jo rydde å sånn etter han, jeg har jo hele dagen på meg. Mannfolk altså! Noen som kjenner seg igjen?!

I dag er det bare 17 dager til vi skal gifte oss :) Krysser fingrene på at formen er bedre da!

Endret av Livinita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med dagbok!!

Kjenner meg godt igjen i det du skriver.

Jeg var konstant kvalm fra uke 6 til uke 15. Hadde ofte en sur gubbe i begynnelsen, men han lærte etterhvert at jeg kan ikke noe for det at jeg er kvalm :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj vi har termin rundt samme tid:)

Ja, det var ikke lange mellomrommet :) Første mann da, hehe..

Skal til tannlegen i dag jeg. Gruer meg :( Men går vel greit det, pleier jo å gjøre det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagbok!!

Kjenner meg godt igjen i det du skriver.

Jeg var konstant kvalm fra uke 6 til uke 15. Hadde ofte en sur gubbe i begynnelsen, men han lærte etterhvert at jeg kan ikke noe for det at jeg er kvalm :fnise:

Det var da godt jeg ikke er alene :) Men jeg må si jeg ser frem til jeg orker noe annet enn å ligge rett ut på sofaen å gjøre ingenting! Store tiltaket i dag blir å få ryddet ut av oppvaskmaskinen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg hjemme fra tannlegen igjen! De kunne ikke finne noe feil (etter tannlegen som borte sist) så det endte med at de pensla på ett eller anna kliss, og håpte det skulle bli bedre! :)

Nå skal jeg finne sofaen å samle krefter til i ettermiddag. Må handle meg nye brudesko (mine som jeg hadde kjøpt, er helt mystisk forsvunnet!) Har lett over alt! Tror noen syns de var så fine at de fikk lyst på dem selv :ler:

Å jeg gleder meg som en unge til å spise middag på McDonalds! Ser de derre reklamene på tv som surrer og går hele dagen, så nå blir det jammen godt :) Heldigvis at formen som regel begynner å hjelpe seg utover ettermiddagen!

Får vel prøve å få i meg noe frokost..

Ha en fin dag alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er jeg 8 uker på vei :) Lenger enn jeg noen gang har vært før! Jehu :ler:

Får besøk av ei venninne snart, skal bare daffe og slappe av :)

Senere skal jeg opp til pappa og de å passe lillebror på snart 8 måneder, han er vel grunnen til at jeg ble så babysyk at jeg bare "måtte ha en, jeg også"! Hehe :ler:

Nå er det bare elleve dager til bryllupet! Tiden har gått så utrolig fort!

Krysser alt jeg har for at formen er grei på den store dagen :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Da er jeg blitt fru, formen er fin og vi skal på UL på tirsdag! Gleder oss masse begge to :)

Hatt en super ferie med svigers og resten av slekta hans :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tusen takk for det :) Bryllupet ble kjempefint! Så nå prøver jeg å nyte graviditeten å livet som gift kvinne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...