Etternavn Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Hei alle sammen Eg har vært samen med min jente litt over 1 år, hun er 19 år gammel. Nå i det siste har hun mystet en del øyenvipper, hun mysser 1-2 eller flere til dagen. Hun bler helt fra seg når hun ser dette. Hun har prøvt å slutte med sminke på øyenvippene, men di faller av enda. Når hun var 16 år gammel, mystet hun øyenbrynene sine, hun farget dem, og det tålte hun ikke. Så nå er hun livredd for at hun skal mysse øyenvippene og, har prøvt å fått en del svar om ka de kan vær, men ingen vett noe spessielt. Hun tåler nokk sminken, for hun har ikke noe røde flekker rundt eller noe sånt. så, kan dere hjelpe meg me et svar, eller hva vi kan gjør? er veldig besjymret, det viser ikke at hun har mystet noen, men hun er redd for te slutt har hun ingen igjen:( Håper på noen svar. Ronny
Chanel.No5 Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Å miste 1-2 stk. for dagen er vel ikke horribelt mye da, men om det plager henne veldig anbefaler jeg at hun tar seg en tur til legen, få bekreftet hva det kan være eller en henvisning til hudlege.
Aftensol Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 Hvis hun mister mange øyevipper så kan det hende at hun mangler en vitamin, men da burde hun egentlig ha mistet hår fra hodet også... Men en tur til legen vil uansett vise om det er noen vitaminer hun mangler... Hun kan jo også begynne å ta b-vitamin som er godt for hår og negler...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå