Troyamin Skrevet 11. juni 2009 #21 Skrevet 11. juni 2009 jeg tar meg selv i å lure på hvorfor jeg skaffer meg dyr, når det gjør så vondt å miste dem...men de gir jo så mye glede mens de er der:D Hver gang jeg tar til meg et dyr så tenker jeg det samme. Idag skal ene pusen avlives Han er en snart ti år gammel katt som det har gått fort nedover med. Har ikke hatt han lenge og han var villkatt det første året, så gårdskatt og nå hos meg. Pga smertene så har han forandret personlighet og begynt å bli agressiv. Å avlive et dyr er en av de værste avgjørelsene en kan gjøre som dyreeier...
NoAngel Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #23 Skrevet 13. juni 2009 hei alle sammen var hos vet i går med gullet mitt, han har urenheter i albue leddet, hun visste ikke om det kom fra vridning eller forstrekking under lek, eller om det lå noe mer bak, han skal tilbake om 2 uker om han fortsatt halter. håper det har gått over innen det
la Flaca Skrevet 13. juni 2009 #24 Skrevet 13. juni 2009 hei alle sammen var hos vet i går med gullet mitt, han har urenheter i albue leddet, hun visste ikke om det kom fra vridning eller forstrekking under lek, eller om det lå noe mer bak, han skal tilbake om 2 uker om han fortsatt halter. håper det har gått over innen det "Urenheter", hva mente hun med det? Dere får vel ta det litt piano da, og håpe det bedrer seg. Krysser fingrene for at det går over innen dere skal på kontroll, god bedring til gullet.
NoAngel Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #25 Skrevet 13. juni 2009 hun mente at leddet på venstre ben var renere enn høyre, at det var noe rusk med det, men at dette kanskje bare kom av at han hadde slått seg litt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå