Gå til innhold

Kunst i gave - men, bildet var solgt - hjelp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt sent ute ja, men det er derfor jeg tenkte å høre med dere oraklene her inne..

Min søster skal gifte seg lørdag 2.august - og da hadde jeg veldig lyst til å kjøpe noe som de kunne ha som et minne. Ønsker ikke å kjøpe gavekort, bestikk, servise og andre huslige ting - da jeg føler at dette ikke blir like personlig..

Har vært og sett på flere kunst-utstillinger, og på den ene så fant jeg noen flotte "trykk" (tegninger) med artig tilhørende "tekst" på... Dessverre så var det allerede solgt, så nå har jeg et superdupert dilemma..

ER det noen som vet om flotte utstillinger i Vestfold,Buskerud, Oslo eller Akershus - som ikke er natur-bilder/malerier, veldig spesielt kunstneriske og fargerike...?????

Om dere forstår...

Eller om dere har andre ideer?? Lurte litt på å kjøpe revy-billetter eller noe i stedet - men det blir jo ikke helt det samme....

Noen som har tips??

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Sjekk ut Abels Kunsthandel i Kristian IV's g 15 i Oslo, de har mye bra i forskjellige prisklasse.

Skrevet

Har bare lyst til å si at jeg hadde blitt "trist og lei" dersom jeg fikk revybilletter i bryllupsgave av søsteren min.

Av andre er det greit, men fra familie ville jeg gjerne hatt noe jeg kunne skryte av i lange tider, som fex et bilde eller noe annet håndfast som du har tenkt.....

Skrevet

Noen som har et konkret tips på hvor jeg kan få kjøpt noe personlig? Som kunst el. lignende..

har vært i Stavern, men fant ingenting der dessverre...

Skrevet

Først vil jeg si at jeg synes et bilde er en flott gave! Håper du finner noe som faller i smak både hos deg, søster og mannen hennes.

Kunstnerforbundet på Rådhusplassen i Oslo selger kunst i ulike prisklasser.

Fikk selv et gavekort derfra i bryllupet mitt i juni. Kunstnerforbundet er stengt nå i juli, men åpner opp igjen i august.

Ellers er det mange gallerier med salgsutstillinger i Oslo. Sjekk gule sider, ta en ringerunde og se hva de har. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...