Gjest Gjest_kajsa_* Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 jeg vurderer å få mine fjernet.. har ingenting galt med de, å ikke hatt de så altfor altfor lenge, men vil egentlig se mest mulig natulig ut, enkelt å greit.. 1: hvor mye måtte dere betale for å få de fjernet? 2: var det like smertefult i ettertid som etter man tok I silikon? 3: fjerner de hud og strammer opp samtidig som de tar ut protesen? å til alle dere der ute som mener jeg burde undersøkt dette på forhånd.. dere trenger ikke å komentrere.. til dere som har noen gode råd eller noe info om dette, på forhånd takk:))
Gjest Christabelle Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Ikke det at jeg vet noe (har silikon, men ikke fjernet de), men jeg tror huden vil trekke seg sammen selv hvis det ikke har gått altfor lang tid siden du satte de inn. Går litt på alder også, vil jeg tro. Jo yngre du er, jo spenstigere hud har du. Arret vil jo fortsatt være der. Så kjedelig at du har ombestemt deg Kan jeg spørre hvorfor?
Gjest Gjest_kajsa_* Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Ikke det at jeg vet noe (har silikon, men ikke fjernet de), men jeg tror huden vil trekke seg sammen selv hvis det ikke har gått altfor lang tid siden du satte de inn. Går litt på alder også, vil jeg tro. Jo yngre du er, jo spenstigere hud har du. Arret vil jo fortsatt være der. Så kjedelig at du har ombestemt deg Kan jeg spørre hvorfor? jeg er 25 år..hatt de bare 2 år ca.. ombestemt meg fordi jeg vil være naturlig å jeg føler rett å slett jeg ikke ser slank ut lengre, uasnett hvor mye jeg trener å ser på resten av kroppen at jeg blir flatere å finere, så ødelegger de store puppene endel, + jeg er lei av å aldri finne undertøy som passer å det å måtte opp i en strl L i topper å det å føle at jeg ser vulgÆR ut uasnett hva jeg går med.. føler rett å slett jeg ikke trenger de puppene for å føle meg bra lengre... har forandra meg endel de siste to årene selvom to år ikke er mye.. men føler som sagt jeg ikke har behov for de puppene lengre.. men er jo redd for å få veldig mye arr.. huff at jeg ikke tenkte på dette før jeg tok.. men men, sånn er bare livet å nå ønsker jeg bare å undersøke endel før jeg bestemmer meg helt for å fjerne de..
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Huden trekker seg sammen igjen og det enenste synlige i ettertid er arret under brystet. Puppene blir lik det de var før du tok silikon. Det er ikke vondt å fjerne dem. Hva det koster nå vet jeg ikke.
Gjest Christabelle Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 Jeg går ut ifra at det koster det samme som å sette de inn, minus protesene. Men hvorfor tar du ikke en telefon til kirurgen som opererte deg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå