Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Har ikke direkte hengepupper, men etter amming ser det mer ut som skinnfiller som henger der. De er ikke særlig store, og det vil jeg ikke ha heller, og de er litt slappe i fisken for å si det sånn. Bruker jo selvsagt BH hele tiden, smører krem etter hver dusj, men hva annet kan man gjøre som ikke innvolverer operasjoner? Er løpet kjørt og det bare blir verre?
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 He he.. etter 15 år fra jeg fikk første barnet har jeg hatt akkurat samme problem. Ble langt i fra bedre etter andre barn 5 år senere. Har prøvd både trening, kremer av alskens slag (mye spennende reklame på slikt men min erfaring er at ingen av de virker) I ammetiden var brystene så stor at de største ammebhene ble for trange. Nå har "lufta" gått ut av dem og de henger der og dingler. Bruker ca B-80 nå, men det er ikke mye fasthet i disse to greiene... Eneste som har fungert på meg er bh med puter på siden og formsydd slik at en løfter hele greia. De SER det litt bedre ut. Ellers finnes det slike plastergreier en kan tape på under puppen,men har ikke prøvd de selv (reagerer så fort på tape) Så har noen funnet en mirakelkur på dette som har lantidsvirknign, så er jeg og innteressert.
Gjest ts Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Jada..hadde store faste pupper under ammingen, men ungen sugde alt ut av dem. Greit med push-up og alskens som holder dem oppe, men vil jo at samboeren skal se på dem og synes de ser bra ut også uten BH
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå