kickdown Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 (endret) Hei! Jeg bruker Synfase p-piller, og velger å hoppe over siste uka med tabletter for å slippe menstruasjon. Og det slipper jeg jo, forsåvidt, men det kommer noe brunaktige greier i omtrent en ukes tid. Dette begynner de siste dagene før den siste uka, og kan gjerne fortsette i noen dager innpå det nye brettet. Det er ikke samme mengde som vanlig mens, og det er for lite til å bruke tampong, og for mye til å ikke bruke noe, så vanlig truseinnlegg fungerer fint, men det hadde jo vært ålreit å slippe dette helt? Veit noen hvorfor dette kommer, og om det er noe jeg kan gjøre for å slippe dette? Endret 9. juni 2009 av kickdown
Gjest Gjest_kickdown_* Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Bumper i vei.. Ingen som kan hjelpe meg med dette?
Avalon Skrevet 13. juni 2009 #3 Skrevet 13. juni 2009 Det er vel det som heter spotting du har. Det er helt normalt, grunnen er jeg ikke sikker på men har vel noe med at kroppen protesterer, noe som er vanlig,
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå