anettes´verden Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Ble hentet kl 10.00 av jentegjengen hjemme hos meg. Så ankom et tog av gamle vw bobler som vi alle skulle kjøre i, vi kjørte i tog en runde, der de hadde hengt opp bandere me alle morsomme uttrykk som jeg har sagt oppover årene. På hodet hadde jeg fått en rosa hjelm (slik som fotballfolk har) til å sette 2 ølbokser i, he he. Er ikke fan av å kle meg ut, men den var så søt at det gikk greit. Jeg fikk også en søt hvit sommerkjole og rosa vinger. Etterpå var vi hjemme hos forloveren min og spiste frokost og drakk musserende. Så gikk vi ned til et fotostudio (alle andre hadde sort på deg, mens jeg var i hvit) og tok morsomme bilder, med alle og noen me kun meg og forlover. Så tok vi bussen til byen og gikk å spiste lunsj og drakk litt. Der fikk jeg en konvolutt me litt penger og ledetråder, og jeg skulle gå å kjøpe meg antrekk for resten av kvelden. (ledetråd var maritim, glam osv) Men fikk kun 300, så måtte ver kreativ og fikk ha me meg forlover. Endte opp på fretex og fant det kuleste antrekket:-) Hadde bare 40 min på meg. Så gikk vi tilbake til de andre og vi gikk til kaien, der ventet en båt. En sånn stor gummibåt me 500 hester, som kjørte oss inn i ryfylket til hytta til forloveren min. (tok 40 min og det var en opplevelse) Der fikk vi mer musserende og deilig middag. Vi hadde leker som pakkeleken og den med at jeg skal prøve å svare de samme svar som mannen min. Så var det fest og vi sov over... En deilig dag! Ville bare dele det med dere andre:-)
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Det hørtes usannsynlig hyggelig ut. Håper bryllupsdagen blir enda finere!
Cæmis Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Høres veldig koselig ut! Håper mitt blir noe i samme duren! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå