Gjest Gjest_Pernille_* Skrevet 9. juni 2009 #1 Skrevet 9. juni 2009 Hei, jeg skal ta synstest og har alltid brukt brilleland og Krogh Optikk. Jeg vil gjerne prøve Specsaver og lurer på om noen har erfaring hos dem? ser frem til svar.... Klem fra Pernille
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2009 #2 Skrevet 9. juni 2009 Jeg har brukt de i flere år til alle i familien med briller, og er veldig fornøyd. Dette er jo vanlige optikere som har gått inn i en kjede, så de er ikke dårligere enn andre.
Star:D Skrevet 9. juni 2009 #3 Skrevet 9. juni 2009 Jeg har også gått til Specsavers for synstest, og for å begynne med en ny linsetype. Var sikkert der 5-6 ganger, fordi optikeren ville forsikre seg om at linsene var den riktige typen for meg. Den første typen var ikke det, men da afnt han en ny type som jeg nå trives kjempegodt med. De virket ihvertfall på meg som en gjeng som vil kundens beste
laperla Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 (endret) Hei Har bare positive erfaringer med Specsavers. Tok en synstest der for et par mnd siden, og ville begynner å benytte meg av dem isteden for Interoptik (synes ikke de var noe hyggelig der... Var dyrt og hele tiden ville de dytte på meg dyrere linser samt briller/solbriller.) Mins ikke helt, men tror den kostet rundt 300? Jeg ville prøve døgnlinser, og det tok to mnd. før vi fant den riktige typen for meg. Var der hver uke, og fikk prøve nye linser hver gang. Betalte ikke noe for disse besøka. Var også interessert i å kjøpe nye briller, men de hadde ingen innfatninger jeg likte. Fortalte da at jeg heller ville bestille på nett, og det var ikke noe problem å levere brilla til dem, slik at jeg fikk satt inn glass. Hyggelig damer var det der også Endret 9. juni 2009 av laperla
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå