Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, det er en sånn jobb setning

bedre enn og si at alt skal gå til helvete

Skrevet

haha, det synes du vel. tror du erter meg litt jeg, men det er greit det, blir ikke fornærmet jeg altså

Skrevet

hehe. ja jeg tar det som litt kose erting. men da mobber du meg bittelitte gran og da kan jeg bli bittelitt fornærmet kan jeg ikke. ikke min feil at det er som det er da

Skrevet

ja får du er jo aldri det vet jeg.

never ever

og foresten så sier du pule oftere enn jeg sier at det går bra så det så.

og det er ikke bare min feil at jeg er som jeg er. det er nok litt din feil også. men jeg skal være snill da

Skrevet

jo da. har nok sett at det sniker seg inn ett annet ord innimellom, men tror det er yndlingsordet ditt

snart skal du få lære noen nye ord av meg

Skrevet

tja, vil ikke si for mye nå. i frykt for at folk skal oppfatte meg som ufattelig sexfiksert. har plutselig blitt redd for det

Skrevet

nei men så er vel du minst like ille som meg da. så det skjønner jeg godt. men disse andre stakkarene her inne får jo psykoser av oss. de boikotter snart hele kg pga deg. ikke lille uskyldige meg selvfølgelig.

Skrevet

av lavendel? mente det var henne jeg så komme med en aldri så liten kommentar ja. men det er jo litt gøy også da. for oss som ikke har noe annet og finne på. kan hende du har det da, men ikke jeg. ikke i dag i hvert fall

Gjest lurven
Skrevet

vi er blant de yngste her så vi har lov åvære barnslige

Skrevet

er det sånn det fungerer. og jeg som prøvde å gi inntrykk av at jeg var ei skikkelig jente, jaja det er i hvert fall for sent å redde nå, så da kan jo den sanne jeg bare fortsette og danse utenfor skapet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...