Linemor Skrevet 5. august 2003 #223 Skrevet 5. august 2003 jepp, det er en sånn jobb setning bedre enn og si at alt skal gå til helvete
Linemor Skrevet 5. august 2003 #225 Skrevet 5. august 2003 haha, det synes du vel. tror du erter meg litt jeg, men det er greit det, blir ikke fornærmet jeg altså
Linemor Skrevet 5. august 2003 #227 Skrevet 5. august 2003 hehe. ja jeg tar det som litt kose erting. men da mobber du meg bittelitte gran og da kan jeg bli bittelitt fornærmet kan jeg ikke. ikke min feil at det er som det er da
Linemor Skrevet 5. august 2003 #229 Skrevet 5. august 2003 ja får du er jo aldri det vet jeg. never ever og foresten så sier du pule oftere enn jeg sier at det går bra så det så. og det er ikke bare min feil at jeg er som jeg er. det er nok litt din feil også. men jeg skal være snill da
Linemor Skrevet 5. august 2003 #231 Skrevet 5. august 2003 jo da. har nok sett at det sniker seg inn ett annet ord innimellom, men tror det er yndlingsordet ditt snart skal du få lære noen nye ord av meg
Linemor Skrevet 5. august 2003 #233 Skrevet 5. august 2003 tja, vil ikke si for mye nå. i frykt for at folk skal oppfatte meg som ufattelig sexfiksert. har plutselig blitt redd for det
Linemor Skrevet 5. august 2003 #235 Skrevet 5. august 2003 nei men så er vel du minst like ille som meg da. så det skjønner jeg godt. men disse andre stakkarene her inne får jo psykoser av oss. de boikotter snart hele kg pga deg. ikke lille uskyldige meg selvfølgelig.
Linemor Skrevet 5. august 2003 #237 Skrevet 5. august 2003 av lavendel? mente det var henne jeg så komme med en aldri så liten kommentar ja. men det er jo litt gøy også da. for oss som ikke har noe annet og finne på. kan hende du har det da, men ikke jeg. ikke i dag i hvert fall
Gjest lurven Skrevet 5. august 2003 #238 Skrevet 5. august 2003 vi er blant de yngste her så vi har lov åvære barnslige
Linemor Skrevet 5. august 2003 #239 Skrevet 5. august 2003 er det sånn det fungerer. og jeg som prøvde å gi inntrykk av at jeg var ei skikkelig jente, jaja det er i hvert fall for sent å redde nå, så da kan jo den sanne jeg bare fortsette og danse utenfor skapet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå