Redbird Skrevet 25. juni 2009 #41 Del Skrevet 25. juni 2009 ÅÅhhh jeg er så spent... hva om jeg ikke er gravid?? huff da blir jeg virkelig lei meg nei hold mote oppe! vi nvil ha barn, så da skal vi nok få det Skan nok lage meg ticker så snart jeg vet noe Ja, viktig å holde motet oppe! Og ikke "over-prøve" liksom! Det ordner seg for snille barn, som mamma sier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 27. juni 2009 Forfatter #42 Del Skrevet 27. juni 2009 Sukk.. jeg hadde nok ingen spire Men vi prøver videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 27. juni 2009 #43 Del Skrevet 27. juni 2009 Sukk.. jeg hadde nok ingen spire Men vi prøver videre Den skal nok komme skal du se. Spiren kommer med neste buss. Stor ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 27. juni 2009 Forfatter #44 Del Skrevet 27. juni 2009 Tusen takk Trinemor Det blir når det blir! men nå kan jeg værtfall glede meg til tusenfryd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #45 Del Skrevet 28. juni 2009 Ja da var denne helga over også. har vel ikke fått gjort så veldig mye fornuftig, men kosa oss masse. har grilla med gode venner og i dag har jeg bada for første gang i år noe som også førte til ekstremt solbrenthet siden jeg ikke vet hva solkrem er så nå sitter jeg her og svir og er like rød som en hummer... ikke behagelig i det hele tatt! men er meget glad for at sommeren endelig er her! Men sommeren har også en bakside, nemlig varme soverom, eller rom i det heletatt.. og det fører til et labert sexliv... jaja! vi prøver å gjøre nytte av morgenstunden men i helga har ikke den vært noe kjøligere.. Ellers var det en liten nedtur å få det bekreftet at jeg ikke er gravid, men ser også lyst på det! kan nyte en kald øl i sola med god samvittighet så får vi bare fortsette å prøve! koppen føles nok ikke normal ut pga at p staven er vekk. slår meg til ro med det å tar livet med ro nå skal jeg avslutte helgen på sofan med litt deilig krokan is og csi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 28. juni 2009 #46 Del Skrevet 28. juni 2009 Godt å høre du har hatt en flott helg da! Det var nedtur for meg også, den første PP, da TR kom, men det tror jeg er sunt, da blir neste PP mindre stress og man vet at ting ikke nødvendigvis klaffer bare fordi man ønsker det så inderlig. I PP 2 er du roligere og mer forberedt på at det ikke nødvendigvis har klaffet! Og det tror jeg er bare sunt. Vi kjører på selv om det er glovarmt på soverommet vi. Men blir nødvendigvis ikke en lang hyrdestund! Har badet idag jeg og! Men jeg husket solkrem da. hehe! Håper du får en fin-fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #47 Del Skrevet 30. juni 2009 Ja nå har jeg ENDELIG fått meg noe igjenn... men det resulterte i sykt vonde kramper i nedre del av megen da vi var ferdige... viste ikke hva jeg skulle gjøre.. men gikk heldigvis over igjen.. Synes det er fiint med varme, men kan det ikke bli litt kjøligere til kvelds?? I går var det et fryktelig til tordenvær, og jeg tenkte vi kunne da, siden jeg er MEGET redd tor med hammern... Men neida.. gubben orka ikke og var for trett.. samme visa jeg har hørt de site dagene. blir så frustrert. men da jeg kom hjemn fra jobb i dag ble det jubel Nå tror jeg at jeg skal slikke litt sol!! håper på å bli brun og fin.. Lyst på is, men manner er på med bilen min der pengene er, og har såklart ikke med telefon. ikke at jeg tror isen hadde overlevd 5 min i bil nå... ISisISisISis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #48 Del Skrevet 4. juli 2009 Nå må jeg ta en test igjen, etter veldig oppfording fra div venninner som sier jeg har veldig mange symptomer på graviditet... hmmm dette bli spenende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 5. juli 2009 #49 Del Skrevet 5. juli 2009 Nå må jeg ta en test igjen, etter veldig oppfording fra div venninner som sier jeg har veldig mange symptomer på graviditet... hmmm dette bli spenende... Ikke la deg påvirke for mye av hva andre sier, alle har forskjellige symptomer på graviditet. Men er jo suverent om du tester TB da!!! Så kjedelig at mannen din ikke er så med på som du er da! Får lære litt av min. Han sier ALDRI nei. TB TB TB TB TB!!! Go go! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #50 Del Skrevet 5. juli 2009 OH MY GOD!!!!! JEG ER GRAVID..... Vet faktisk ikke hva mer jeg skal skrive... er helt tomt i hode mitt.. hehe! Jeg er så glad Det er 1 måned, 1 uke og 3 dager siden jeg tok ut p-staven! tror jeg er ca 2-3 uker på vei! altså det gikk mye raskere enn hva "normalt" er etter p-stav JIPPI JIPPI JIPPI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 5. juli 2009 #51 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg tar tilbake mine tidligere ord!! GRATULERER!!!! Fikk et skikkelig varmt sug i magen nå når jeg leste det, er så glaaaadddd på dine vegne!!!! Klarer nesten ikke skrive ordentlig! Dette tok ikke lang tid heldiggrisen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #52 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg er så utrolig overlykkelig, at jeg har svevd i hele dag.. håper bare jeg får legetime snart... Jeg og Mannen har og i hele dag og visket mor og far i ørene til hverandre! Svigerfar har vært på besøk, han undret seg sikkert over denne klininga til stadighet.. Håper det blir en spire på deg også snart trinemor Spesielt med alle anstrengelsene du legger i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 5. juli 2009 #53 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg er så utrolig overlykkelig, at jeg har svevd i hele dag.. håper bare jeg får legetime snart... Jeg og Mannen har og i hele dag og visket mor og far i ørene til hverandre! Svigerfar har vært på besøk, han undret seg sikkert over denne klininga til stadighet.. Håper det blir en spire på deg også snart trinemor Spesielt med alle anstrengelsene du legger i det Tusen takk søte du! Blir fryktelig glad og bittelitt deppa her, for du er jo nr 2 jeg er inne å leser hos idag som har fått TB... Så det blir jo litt sånn "Der har det klaffet allerede...!" Men nå skal ikke jeg klage, ikke på langt nær! Er så mange andre som har slitt mye mye lengre! Men mest av alt er jeg bare KJEMPEGLAD på dine vegne!! for at spiren klorer seg fast og meg i støvet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #54 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg liker å tro at ting sjer når det er meningen og ikke før! Skal se du blir gravid før du vet ordet av det om su senker skuldrene og slapper av! Nyt godværet og kos deg med mannen, så får dere plutselig ei lita minitrine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 5. juli 2009 #55 Del Skrevet 5. juli 2009 GRATULERER!! Er så moro å lese at det klaffer for andre!! Så utrolig moro at det klaffet raskt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #56 Del Skrevet 5. juli 2009 Må si jeg ble litt overasket selv over at det klaffet så raskt.. Men jeg er vel bare MEGET fruktbar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 5. juli 2009 #57 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg liker å tro at ting sjer når det er meningen og ikke før! Skal se du blir gravid før du vet ordet av det om su senker skuldrene og slapper av! Nyt godværet og kos deg med mannen, så får dere plutselig ei lita minitrine Du er søt du. Takk! Godt å få slik positiv motivasjon altså! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå