Gå til innhold

Prøver for første gang..

enatupp

Anbefalte innlegg

Mannen og jeg har ignen fått en død periode der vi føler sex er mer som plikt enn lyst, ikke noe gøy når han er kåt som bare det foran datan..

Hva med å kjøpe en parfilm som kanskje kan tenne dere begge;) ?? Kjenner til den følelsen at sex noen ganger blir plikt... Men, man må bare finne ut hva man kan gjøre bedre;) Hva med å kjøpe seg noe nytt undertøy og ordne seg litt ekstra sexy;) Funker for meg :P

God helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å kjøpe en parfilm som kanskje kan tenne dere begge;) ??

God helg:)

Syns det er fryktelig flaut å se på noe sånt sammen med han :rodme:

Men takk for forslaget :) vi finner nok ut av det denne gangen også :) har jo vært veldig varmt en stund nå! skal til ikea neste helg for å kjøpe sommerdyne!!! :fnise:

God helg til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få luftet hode mitt litt... mine to beste venniner som begge er i forhold ser ut til å bli single ganske snart.. venninne 1 har vært sammen med samboeren u ca 4 år. de har kjøpt hus og har et barn sammen. de sliter med kommunikasjon og felles interesser. de virker som et veldi fint par sammen, men når de er bare to er stemningen amper og sur hele tiden. hun har vært deprimert og ganske uttafor en lang stund nå og ser ikke noe sæli håp for forholdet. men er alikevel usikker på hva som er rett å gjøre.

Venninne 2 har et barn på snart 5 år og gjorde det slutt med barnefaren for ikke lenge siden (har hatt et av og på forhold i 4 år). det var slutt mellom dem i 2 år og da hadde hun en annen kjæreste som hun hadde mye bedre kontakt med enn barnefar. da hun dumpa han var det til fordel for barnefar, for han lovet bot og bedring, og hun tenkte på barnet. men etter et år eller så uten at ting egentlig var sæli bedre enn før orket hun ikke mer. følte seg lurt rent økonomisk og slet med at hun var konstant grinete pga dårlig stemning i heimen. dette var noe som gikk veldig utover barnet. til slutt orket hun ikke mer og de fant ut i felleskap at det var bedre å skilles som venner, enn fiender. da gikk hun tilbake til sin gamle flamme, som hun trodde hun kjente ut og inn. de planla å flytte sammen med en gang og alt var helt rosenrødt. vi prøvde å advare om at to år kan forandre en persjon, og at hun ikke måtte forhaste seg. men nå har de flyttet sammen, og det viser seg at vi hadde rett. han sliter med det økonomiske, enda han tjener ganske bra, klarer han ikke å ha noen penger til overs og henger etter på alle regninger. hun har betalt alt til han en gang for å få han på fote, men nå er det likedan igjen... hun aner ikke hva hun skal gjøre for det nytter ikke å prate med han.

mitt problem oppi alt dette, er at jeg er redd for å miste de om de nå bli single og jeg gravid. vil såklart at mine beste venninner skal ha det bra, og har prøvd å komme med så gode råd som mulig for at de skal få forholdene til å funke. jeg blir så lei meg på deres vegne, for de har begge veldi vanskelig for å ta en beslutning. uff jeg håper så inderlig at de klarer å komme gjennom dette og at vi fortsatt er gode venner om et år... jeg hater å miste vennr :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Dette hørtes ikke lett ut! Synes synd på dine venniner!! De må nok bare være fornuftige, hva ville de sagt til deg hvis situasjonen var omvendt? Er mye letter å tenke seg hva man ville gjort når det ikke gjelder seg selv. :klemmer:

Endret av mca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ikke lett nei! :sukk:

Men en ting er jo viktig å tenke på. At om venninne dine er GODE venninner så mister du dem ikke selv om du blir gravid og de single. :) Å være singel eller gravid burde ikke ha noen virkning på ekte vennskap.

Det er som du sier viktig å lytte på hva de sier og hva de sliter med og hjelpe og støtte dem som best du kan.

Sånne situasjoner er aaaldri enkle og er nok ikke meningen at de skal være det heller.. :sukk:

Det er viktig å ikke prøve å "overtale" dem til å bli i forholdet fordi du er redd for å miste dem som venner om de er single. Da blir motivet ditt helt feil.

Gi uttrykk for at du alltid vil være der for dem og at de uansett hva som skjer, så vil dere være venner! :hjerte:

Ingen lett situasjon, jeg vet. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at nr2 og jeg kommer til å fobli venner, men nr1 er jeg litt mer usikker på.. men tiden vil vise hva som sjer! håper bare mine gode venner får det fint :) jeg skal uansett være her for dem, og det vet de! akkurat nå sitter jeg å tenker på om vi skulle tatt oss ei spa helg en plass :) kansje dra til sverige :) men først skal ferien gjøres unna og få ferdig uteområde vårt! håper nr 2 kommer en tur bortom løpet av dagen! da skal vi lage pizza og kose oss. ikke tenke på dumme ting som mannfolk ;)

ja, mannen min er hjemme, men han er mer som et kvinnfolk å regne sammen med mine venninner! eneste mannen jeg vet av som frivillig har veldig lyst til å bli med på jentekvelder og slikt (synes det er fryklelig arti med sladder) hehe

Noen andre som vet av slike menn, eller er min unik??

nei tilbake til arbeid.. bare jeg hadde en ljå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå begynner faktisk mannen å snakke om barn og graviditet.. hihi :) det er så hærli, men i går da vi skulle lage en så fikk jeg veldig vondt i nederste del av magen. kjentes nesten ut som om han traff noe der :( etterpå lolg jeg deg en stund og hadde murrende ubehag, ikke direkte smerte. ikke er har jeg særlig følsomme brystvorter heller til vanlig, men nå er de kjempe ømme :( sjønner ikke hva det kan komme av...

Gleder meg masse til helga, vi skal besøke familien min og en tur til IKEA :danser: pluss at vi skal innom et vennepar jeg ikke har sett på alt for lenge, og de gifta seg i all hemlighet for en uke siden :) så dette tror jeg skal bli en fabelaktig helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner faktisk mannen å snakke om barn og graviditet.. hihi :) det er så hærli, men i går da vi skulle lage en så fikk jeg veldig vondt i nederste del av magen. kjentes nesten ut som om han traff noe der :( etterpå lolg jeg deg en stund og hadde murrende ubehag, ikke direkte smerte. ikke er har jeg særlig følsomme brystvorter heller til vanlig, men nå er de kjempe ømme :( sjønner ikke hva det kan komme av...

Gleder meg masse til helga, vi skal besøke familien min og en tur til IKEA :danser: pluss at vi skal innom et vennepar jeg ikke har sett på alt for lenge, og de gifta seg i all hemlighet for en uke siden :) så dette tror jeg skal bli en fabelaktig helg :)

Ikke noe særlig med vondt da! :( Kan jo hende han traff litt galt.

Hvordan var dette igjen..venter du på EL eller IKM nå...? :klø:

Høres ut som om du har en spennende helg i vente! :jepp: Skjer masse her også i helga. :danser: Så gøy med venner som har giftet seg i hemmelighet da! :fnise: Romantisk! Du må ha en strålende helg!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss prøvere!! Håper det klaffer kjapt hos dere så du slipper å være her inne så lenge ;)

Ha ei flott helg!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venter du på EL eller IKM nå...? :klø:

Jeg venter nok på hele pakka! så vidt jeg vet har jeg ikke fått EL enda :( ingen hint om at mensen kommer værtfall :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi kommet hjem etter ei hælig helg jemme hos mor og far! var innom campingen hos de på fredag og grillet, før vi for hjem til søstrene mine! der hadde jeg og minste søss en helt hærlig ridetur, vi starte hal 11 og kom hjem hal 1 (på natta) sovna ikke før 2 hal 3 tiden. :hjerter_rundt:

Så plana om å komme seg ivei til IKEA senest kl 10 gikk idass. vi vokna kl hal 11.. hehe hadde en helt utrolig herlit runde på IKEA. er så ufattelig glad for at Mannen ikke hater å bli med på handling!! er ikke jeg heldig :) han sa faktisk at vi må dra dit igjen snart :biggrin:

på turen tilbake var vi innom de ny giste, og det var kjempe trivelig. har jo ikke sett de på nesten et år.. barna hadde jammen blitt store, men var forstatt noen sjamtroll :jepp: fikk også hilst på flere gamle kjente på turen, deriblant ei veldi lita jente på bare noen måneder! blir jo ikke noe mindre baby syk av slikt.. :babyjente: på kvelden spiste vi pizza sammen med mor og far.

vi dro hjem tildlig, for vi følte vi hadde mye å gjøre hjemme og de andre dro på noe henste greier. vel kjemme var det bare å pakke ut alt det fine vi hadde kjøpt på ikea. så mens manne prøvde å sku sammen to stoler satt jeg på plass planter, ryddet unna diverse hang opp en hel masse rammehyller og pynta! Mannen syntes det ikke var så lett å skru sammen de stolene som folk skal ha det til :fnise:

Så nå gleder jeg meg til natta, endelig skal jeg på fove på et mørkt rom (invisterte i rullegardine) og med sommerdyne. tror det er nermere 5 år siden sist!! :danse:

Skal nå ta en velfortjent dusj etter dagens biltur\rydding\trening og håper på litt :humpe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja nå begynner Mannen å lure på om jeg er gravid snart, så han skal vist kjøpe en graviditets test til meg.. hahaha! ja den vil jeg se!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå begynner Mannen å lure på om jeg er gravid snart, så han skal vist kjøpe en graviditets test til meg.. hahaha! ja den vil jeg se!! :fnise:

Så søtt da!! :rødme: Har han like hastverk som deg?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søtt da!! :rødme: Har han like hastverk som deg?? :fnise:

Ja egentlig... han har vist snakket med de på jobben om det, og gleder seg masse :) nå i dag fikk jeg besøk av min gravide BFF, og hun anbefalte meg å ta en test, siden jeg har gått med før mens smerter i nesten to uker uten at noe kommer.. sa det kunne være et tegn på at noe har sjedd :) Men tør ikke håpe for mye.. så til helgen får vi se om det er noe å juble for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ojoj!!Spennende, når hadde du EL a? Og når er IKM? Hva med en ticker? så er det lett å følge med for oss snokere:P !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaa! Enig med mca, lag en ticker, lag en ticker!! :ler: Aller helst en sånn som sier "Jeg er XX uker og XX dager gravid!" ;)

Ta en test for svingende, vi blir gale her! :ler: Neida. ;)

Krysser fingre og tær for deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojoj!!Spennende, når hadde du EL a? Og når er IKM?

Jeg aner ikke når EL har vært innom, for jeg sluttet på pstaven for en stund tilbake og har bare ventet på å kåmme i normalt kjør med mens og hele pakka. men den har ikke kommet enda :frown: så jeg får bare vente å se hva testen sier.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en test for svingende, vi blir gale her! :ler: Neida. ;)

Krysser fingre og tær for deg! :klemmer:

ÅÅhhh jeg er så spent... hva om jeg ikke er gravid?? huff da blir jeg virkelig lei meg :( nei hold mote oppe! vi nvil ha barn, så da skal vi nok få det :)

Skan nok lage meg ticker så snart jeg vet noe :tongue:

:danser::duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...