Gjest utlogget Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Samboeren min og jeg har et litt pikant problem som har blitt mer fremtredende den siste tiden. Vi har vært sammen i ca halvannet år, og den første tiden var sexlivet fantastisk, men det dabbet gradvis mer og mer av. Begge jobbet veldig mye i den perioden dette skjedde, så la ikke noe mer i det enn at vi var slitne og dermed mindre kreative. Men nå er det så og si bom stopp. Han sliter skikkelig med å få ereksjon i det hele tatt, og han skammer seg såpass over dette at jeg nesten ikke får ta på ham lenger. Ser at han er tydelig deprimert og at han ikke har det bra. Han stenger seg helt inne hvis jeg prøver å snakke om det. Det eneste jeg har fått utav ham er at han alltid har vært sånn, selv som tenåring. Jeg har forsøkt å overtale ham til å oppsøke lege, men han nekter plent, han har fullstendig skrekk for alt av leger, tannleger, sykehus, etc, så det går ikke engang an å snakke om det uten at han blir blek og nesten besvimer. Men nå vet jeg sannelig ikke hva jeg skal gjøre - dette går veldig utover selvtilliten min; selv om jeg vet at han er glad i meg, og det ikke er meg det er noe galt med så føler jeg jo et stikk av at han ikke har lyst på meg lenger Noen tips? Kan også nevne at han har temmelig dårlig selvtillit selv, og jeg vet han har fortalt en kompis i fylla at han er redd for at han ikke er bra nok for meg.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 På kondomeriet selger de et naturlig viagra...libex eller noe i den duren. Søk på det, det er blitt skrevet artikler om det i norske aviser. Det skal visst fungere kjempefra, og dette kan du kjøpe reseptfritt og over nettet. Så er ikke noe flaut. Test dette!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå